Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

25 Φεβρουαρίου 2007

ΤΑ ΠΡΟΩΘΗΜΕΝΑ

Πολλοί από εσάς μου στέλνουν με προώθηση διάφορα mail.Μερικά είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέροντα και τους ευχαριστώ.



Παλαιότερα τα προωθούσα και εγώ στη συνέχεια σε όλο το mailist μου. Όμως είναι αλήθεια ότι σε κάποιες περιπτώσεις είναι ενοχλητικό να στέλνεις σε δεκάδες κόσμο θέματα που δεν τους ενδιαφέρουν. Έτσι μετά από κάποιες επισημάνσεις (ευχαριστώ Σπύρο), δεν έχω ξαναπροωθήσει ομαδικά αλληλογραφία. Θεωρώ ότι δεν πρέπει να επιβαρύνω τη διακίνηση άλλων μηνυμάτων, πιθανότατα περισσότερο σημαντικών με τα δικά μου προωθημένα.





ΑΛΛΑ υπάρχουν κάποια τα οποία πραγματικά είναι για προώθηση και κοινοποίηση. Σε αυτή τη περίπτωση θα ήταν καλύτερα να τα κοινοποιείτε απ' ευθείας στο blog για να γίνονται άμεσα γνωστά.



ΕΠΙΣΗΣ οι εκδηλώσεις και δραστηριότητες αποφοίτων πρέπει να κοινοποιούνται άμεσα στο blog. Δεν είναι ανάγκη να το προωθούν σε μένα και να περιμένουν μετά από εμένα να το "ανεβάσω". Μπορείτε όλοι σας να κάνετε posting. (9672)





powered by performancing firefox

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ