Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

13 Φεβρουαρίου 2007

ΟΥΠΣ!! ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΛΑΘΟΣ.

Το έχω ξαναγράψει. Είναι εύκολο να ξεφύγεις και η δύναμη του μεσου είναι μεγάλη. Μετά από ένα chat πραγματικά κατάλαβα κάποια πράγματα. Συμφωνώ λοιπόν ότι πρέπει κάθε φωτό που ανεβαίνει να έχει σχέση με το σχολείο. (σήμερα ή χθες). Γιαυτό λοιπόν από τις χιλιάδες φωτό που έχω (δεν είναι πλάκα), θα υπάρχει ένα στιγμιότυπο από το σχολείο. Έτσι για να θυμόμαστε. Θέλω να ευχαριστήσω για τη κριτική και θα ήθελα και απο τον καθένα σας να μου πει τα σχολια του από τη μέχρι στιγμής πορεία του blog. Αν δεν θέλετε σαν σχόλιο γράψτε μου mail.

Σήμερα όπως κάθε μέρα μετά από ενημέρωση γονέων είχαμε τον απόηχο της ενημέρωσης. Τα έγραψα χθες μέσα και σε κλίμα συναισθηματικής φόρτισης. Σήμερα επιτέλους έφυγε το πρακτικό - αίτηση για την εκδρομή της Γ' λυκείου αλλά και η αναλυτική βαθμολογία του πρώτου τετραμήνου. Από τη προηγούμενη βδομάδα είχαν "κλειδώσει" οι βάσεις δεδομένων και είχαν φύγει για το Υπουργείο. Εϊναι διαδικασίες που γίνονται στο παρασκήνιο και δεν παίρνετε χαμπάρι. Μετά το πρώτο "σοκ" των βαθμών και τις απαραίτητες διευκρινήσεις ηρεμήσαμε μικροί μεγάλοι και μπήκαμε πάλι σε σειρά. Οι μικρές διακοπές έρχονται και θα βοηθήσουν και αυτές με τη σειρά τους στην ηρεμία και τον απολογισμό.

Τη Πέμπτη έχουμε γιορτή με μασκαρέματα, Θα έχουμε κάποια χάππενινγκ αλλά δυστυχώς
μας δώσανε 5η-6η ώρα και την 7η πρέπει να κάνουμε μάθημα!!!. Πως θα γίνει αυτό δεν ξέρω. Ελπίζω να τα καταφέρουμε αν και το βλέπω χλωμό. Πάντως εγώ θα έχω τη βιντεοκάμερα μαζί μου και σίγουρα θα έχω υλικό. Προς το παρόν πάρτε μασκαράδες από το παρελθόν του σχολείου.




Ο Αλέξανδρος Διαμαντίκος (93) σαν μάγος στο Bazar αλλά σίγουρα ήταν καλή μεταμφίεση.



Πρέπει να είμαστε στο 2001 και νομίζω ότι βλέπουμε τη Νίνα Εμμανουήλ και ...(?). Βοήθεια ζητώ γιατί δεν τα θυμάμαι όλα.



Μια υπέροχη ασπρόμαυρη σκακιέρα από το 2000 (;). Δενπαίρνω και όρκο για το ποιοι και πότε.

Αρκετά για σήμερα. Αύριο πάλι. (8878)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

E oxi kurie Alissabakh kai de mas anagnwrizete!! 2001 prepei na einai deutera lukeiou hmastan!!!
Koukoubinou Iro speaking!

MANALISS είπε...

Συγγγγγγγγγννννωωωωωμμμμηηηηη!!!Θα γραψω 100 φορες "Δεν θα το ξανακάνω"
Το χρώμα φταίει και αυτος ο Γερμανός ... ξέχασα πως τον λένε.

Ανώνυμος είπε...

Μαζί με τη Νινα είναι η Τάνια η Παπουτσή!!!

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ