Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

06 Φεβρουαρίου 2007

Ο'ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΝΟΥΜΕ.

Σήμερα γράφω από το σχολείο και ο λόγος ειναι πολύ απλός. Δεν γνωρίζω αν θα έχω ΙΝΤΕΡΝΕΤ στο σπίτι. Είναι μια εβδομάδα τώρα που συνέχεια κλείνει η σύνδεση. Αν έχω INTERNET έχω για μισή με μία ώρα και μετά νέκρα. Να δω μέχρι πότε. Λένε ότι είναι "παιδικές ασθένειες" του δικτύου μια και τώρα ξεκίνησε. Αν είναι να γεράσω περιμένοντας να μου λείπει. Τέλος πάντων.

Προς το παρόν δεν βάζω δική μου φωτογραφία. Αν έχω σύνδεση όταν πάω στο σπίτι θα συμπληρώσω μια κατάλληλη φωτό. Ο Θοδωρής Δελαγραμμάτικας μου έστειλε τη παρακάτω φωτό από το Ναύπλιο την οποία και δημοσιεύω:



Προχωρόντας στην ενημέρωση από το σχολείο έχω να προσθέσω τα εξής :

Τη Πέμπτη έχουμε προσκεκλημένο στη σχολή, τον Τάσο Μαρκουίζο ή ΙΑΒΕΡΗ όπως είναι πιο γνωστός. Θα μιλήσει στα παιδιά για την κυκλοφοριακή αγωγή. Ζήτησε ένα δίωρο για το Λύκειο με το σκεπτικό ότι τα παιδιά αυτά πολύ σύντομα θα πιάσουν το τιμόνι στα χέρια τους και πρέπει να είναι ενημερωμένοι για το πως οδηγάνε. Πως οδηγάνε σωστά και με ασφάλεια τόσο δική τους όσο και των άλλων. Αυτών που είναι μαζί τους στο αυτοκίνητο αλλά και αυτών που είναι απ' έξω. Διότι ο κάθε οδηγός έχει φοβερή δύναμη στα χέρια του. Τόση που δεν φαντάζεται. Θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί με σύνεση και προσοχή γιατί οσο χρήσιμη και αν είναι τόσο επικίνδυνη μπορεί να γίνει. Και μη πείτε ότι εγώ ρισκάρω και εσένα τι σε νοιάζει γιατί γνωρίζετε πολύ καλά ότι δεν είναι έτσι. Παραδείγματα άπειρα ακόμα και μεταξύ σας όπως ο Νίκος και ο Σταύρος που τόσο γρήγορα έφυγαν. Πάνω σε αυτή τη λογική θεωρήσαμε απαραίτητο να υπάρχει μια ενημέρωση από έναν άνθρωπο γενικά αποδεκτό και γνώστη της τέχνης της οδήγησης. Όταν εγώ διάβαζα το AUTO EXPRESS με αριθμό τεύχους 1, ο ΙΑΒΕΡΗΣ "όργωνε" τα βουνά της Ελλάδος με τις Αναβάσεις και τα ράλυ που τότε οργανώνονταν. Θα μιλήσει από τις 12:45 μέχρι τις 14:30. Με αφορμή αυτή την επίσκεψη δείτε μια σειρά από 4 φωτό πως "μπαίνει" μια PORSCHE σε μια ειδική στον Υμηττό στο ράλυ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ. Μια φορά μόνο έγινε ειδική στον Υμηττό. Δεν θυμάμαι πότε αλλά πρέπει να ήταν γύρω στο 1985.



Οι φωτογραφίες εχουν βγεί στο χέρι χωρίς motor drive σε φιλμ AGFAPAN 100 πουσαρισμενο στα 400. Μηχανή η Praktica B200.

Κατά τα άλλα μαζεύουμε ακόμα τις αιτήσεις για τα ειδικά μαθήματα και φυσικά υπάρχει συνεχής ροή και κίνηση αποφοίτων. Κάτι που είναι πολύ ευχάριστο. Όσοι ενδιαφέρεστε βιαστείτε. Δεν έχει μείνει πολύς καιρός.

Αυτά και σήμερα. Αύριο πάλι. (8457)

1 σχόλιο:

Alex ('00) είπε...

Ορίστε και το link του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας "Πάνος Μυλωνάς" στο οποίο μετέχει ενεργά ο Ιαβέρης καθώς και πολλοί φορείς της αυτοκίνησης. Πρόκειται για ένα πολύ δυναμικό ινστιτούτο που συστήθηκε με αφορμή τον άδικο θάνατο του Πάνου σε τροχαίο στην Αθηνών-Πατρών.
"Κύριος σκοπός του Ινστιτούτου είναι η υποστήριξη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, τη μελέτη, έρευνα, ενημέρωση και εκπαίδευση, στοχεύοντας κατ' εξοχήν στην πρόληψη και μείωση των τροχαίων ατυχημάτων."

http://www.ioas.gr/

Αλέξανδρος Π. (2000)

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ