Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

29 Ιανουαρίου 2007

ΠΕΡΑΣΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ !

Η φωτογραφία της ημέρας είναι το χέρι μου. Είναι high key φωτογραφία. Την έχω ονομάσει "ΔΥΝΑΜΗ". Τραβήχτηκε το 1983 με τη τότε μηχανή μου CANON AT1.



Πέρασε πολύ καιρός από τοτε. Όπως πέρασε πολύς καιρός από τότε που άρχισα να ασχολούμαι με τους αποφοίτους.

Η προσπάθεια έχει αποδώσει καρπούς. Μια λίστα με 600 e-mails πολύ ενδιαφέρον και πολλές αναμνήσεις. Θυμάμαι όταν κάποτε με είχαν ρωτήσει ποιο είναι το κριτήριο για ένα πετυχημένο καθηγητή, είχα απαντήσει ότι όταν δω ένα απόφοιτο μου και δεν αλλάξει πεζοδρόμιο θα μπορούσα να πω ότι έχω πετύχει. Γενικά λοιπόν πέτυχα. Και αυτό το καταλαβαίνω από το τρόπο που με αντιμετωπίζετε. Άρα μάλλον πάω καλά.

Τώρα όμως ο χώρος των αποφοίτων έχει αποκτήσει ένα ΔΣ, και εσείς μπορείτε να ενημερώνεστε από αυτούς.Και εσείς όμως πρέπει να είστε κοντά τους. Να τους βοηθάτε και να τους κατευθύνετε στα πρώτα τους βήματα. Έτσι εγώ σιγά σιγά μαζεύομαι στα νέα του σχολείου. Το link του Συλλόγου θα είναι πάντα στο blog για όποιον θέλει να επικοινωνήσει με το σύλλογο μέσα από αυτό, και φυσικά θα εξακολουθήσετε να παίρνετε τα newsletters με τα νέα του σχολείου όμως και όχι του Συλλόγου. Κατάλαβα οτι είχα "εμπλακεί" πάρα πολύ στο Σύλλογο όταν απόφοιτος με ρώτησε πως μπορεί να εγγραφεί "στο Σύλλογό ΜΟΥ!!!". Τότε κατάλαβα ότι έπρεπε να απομακρυνθώ.

Λοιπόν παιδάκια μου με τις ευχές μου και καλό δρόμο. Έχετε όλες τις δυνατοτητες να κάνετε ένα Σύλλογο Αποφοίτων που θα είναι παρών σε κάθε βήμα σας. Από εδώ και στο εξής τα νέα της Ελληνογαλλικής θα είναι ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗΣ.

Και μια και το συζητάμε σήμερα μάλλον δεν είχαμε τίποτα. Ησυχία και δουλειά. Περνάμε συνέχεια βαθμολογίες. Το Υπουργείο Παιδείας περιμένει τις βαθμολογίες του πρώτου Τετραμήνου, όπως άλλωστε και τα παιδια.

Αυριο είναι αργία (Τριών Ιεραρχών γαρ), οπότε νέα μη περιμένετε. Μια καινούργια φωτό όμως σίγουρα. Οι φωτογράφοι της παρέας μπορούν να το δουν σαν πρόκληση-πρόσκληση και να μου στείλουν τις δικές τους φωτό. Οι φωτογραφίες που σκοπεύω να δημοσιεύσω είναι όλες δικές μου. Χαιρετώ. (7895)

2 σχόλια:

Bonefleshed-Admin είπε...

ωραία το concept με τους τίτλους στις φώτο.μου άρεσε

MANALISS είπε...

Που να δεις η επόμενη φωτό σήμερα.

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ