Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

18 Ιανουαρίου 2007

ΕΧΩ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ !

Πέρασε ο καιρός και ακόμα με δουλεύουν με το ΙΝΤΕΡΝΕΤ. Μετά από 2 μήνες και κάτι ψιλά έχω μόνο τηλέφωνο αλλά όχι ΙΝΤΕΡΝΕΤ. Έτσι δυστυχώς δεν είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου απέναντί σας. Η αλήθεια είναι ότι στο σχολείο τα πράγματα είναι κάπως περίεργα. Να σας εξηγήσω τι εννοώ.
Αλλάζει το τετράμηνο. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να διορθωθούν όλα τα διαγωνίσματα, να μπουν όλοι οι βαθμοί, αλλάζει το πρόγραμμα και φυσικά πρέπει να ενημερωθούν το πρόγραμμα του Υ/Η. Αυτό σημαίνει περισσότερο τρέξιμο από ότι συνήθως.
Κατά τα άλλα όλα βαίνουν καλώς. Ησυχία και ασφάλεια.
Από το Σύλλογο των αποφοίτων δεν έχουμε κανένα νέο. Ελπίζω να μη ξαναδούμε το παλιό έργο. Αυτό το ξέρουμε. Να δούμε κάτι καινούργιο,
Χθες του Αγίου Αντωνίου και φυσικά γιόρταζε ο Αντώνης Λιβανός. Πρόλαβε και χάρηκε γιατί σήμερα «ζούσε ένα δράμα». (Μα 2-0 από τον ΠΑΣ. Είναι σκορ αυτό;) Σήμερα του Αγίου Αθανασίου και φυσικά γιόρταζε ο Θανάσης Καρατζάς.
Δεν υπάρχει τίποτα άλλο προς το παρόν. Η παρουσία μου στο blog έχει μόνο σκοπό να σας ενημερώσει γιατί δεν γράφω τόσο συχνά.
Ελπίζω πολύ σύντομα να μπω σε μια σειρά και να μπορέσω να λειτουργήσω πιο αποτελεσματικά. Θα τελειώσει η αναμπουμπούλα του τετραμήνου και θα ηρεμήσουν τα πράγματα.(7196)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ