Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

20 Δεκεμβρίου 2006

ΠΑΕΙ ΞΕΝΙΤΕΥΤΗΚΑ!!

Μου κόψανε το ΙΝΤΕΡΝΕΤ και πλεον μόνο απο ξενους υπολογιστές θα γράφω. Δεν ήθελα όμως να σας αφήσω χρονιάρες μέρες με γκρίνιες και μουρμούρα. Έτσι θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους σας τα καλύτερα. Να περάσετε καλά με υγεία και καλή παρέα τις μέρες αυτές. Να θυμηθείτε αυτους που γιορτάζουν και να μη τους θυμάστε μόνο όταν γιορτάζουν. Να θυμηθείτε την Ευγενία (με όποια μορφή ονόματος και αν κυκλοφορούν - κάποιες Βενιες αν θυμάμαι καλά). Να θυμηθείτε Χρήστους, Χριστίνες, Μανώληδες, Στέφανους, Βασίληδες, Βασιλικές, Φάνηδες Φανές και Φώτηδες και Φωτούλες.

Όλοι σαν είστε καλά. Θα προσπαθήσω όπου βρώ Ιντερνετ καφέ να γράφω καμιά κουβέντα.

Το σχολείο κλείνει αυριο, οπότε δεν θα έχουμε και νεα. Ειδικά σε αυτή τη φάση μάλλον δεν θα έχει και ανταπόκριση η Προβοσκίδα.


Όμως θυμίζω σε όλους τη πίτα - εκλογές στις 13 του Γενάρη 2007 στο σχολείο. Δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα έχω Ιντερνετ μέχρι τότε, παρά τις αντίθετες υποσχέσεις.

Να είστε καλά. (5580)

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

..προκαταβολικά Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σας, μιας και θα είμαι κι εγώ για αρκετό καιρό μακριά από internet.. να περάσετε καλά και να ξεκουραστείτε για να επανέλθετε δριμύτερος (..μιας και ταχύτερος στο εξής...). Α bientôt λοιπόν στις 13 του νέου έτους.. Μαριέττα Προβατά (1994)

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά μεσιέ Αλί!
Και χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν (που είναι όλοι,γιατί είναι Χριστούγεννα και όλοι θέλουν δώρο, και όλοι παίρνουν τελικά οπότε όλοι γιορτάζουν!!!)

Αυτά

Μέρι Κριστμας εντ α χαπι Νιου Γιρ!
Ζουαγιέ Νοέλ!!

Ανώνυμος είπε...

κ. Αλισαβάκη,

Με την ευκαιρία της ονομαστικής σας εορτής (26/12) θέλω να μεταφέρω τις ευχές μου σε εσάς αλλά και σε όλους τους εορτάζοντες απόφοιτους!!!!!

Χρόνια Πολλά λοιπόν και Bonne Année!!
Rendez-vous στις 13-1-07 :)

panagis είπε...

Χρονια σας πολλά κύριε Αλισαβάκη
Παναγής και Νανά Μακρή

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ