Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

01 Δεκεμβρίου 2006

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΑΣΑΜΕ!

Η φήμη μας προηγήθηκε της ομάδας μας. Έτσι η περυσινή πολύ καλή πορεία της ομάδας μας στο βόλεϊ μα κατέταξε στον δύσκολο όμιλο των φαβορί. Έτσι βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια πολύ καλή ομάδα. Και δυστυχώς τα κορίτσια μας έχασαν 2-1 σετ και μια και ήταν αγώνας νοκ αουτ τελείωσε άδοξα η πορεία. Δεν πειράζει όμως γιατί αυτό θα δώσει χρόνο για μια καλύτερη οργάνωση και προπόνηση και κατά συνέπεια για μα δυναμική επανεμφάνιση του χρόνου πια. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχουν και πολύ χρόνο για προπόνηση. Βλέπετε τα μαθήματα είναι σε πρώτη προτεραιότητα με αποτέλεσμα να μη δίνεται χρόνος για προπονήσεις.

Κατα τα άλλα ήταν μια ήσυχη μέρα. Είχαμε μια τηλεφωνική επικοινωνία με "τους συντονιστές" του Συλλόγου. (Προτιμώ αυτόν τον όρο μια και δεν έχει κάποια μορφή εξουσίας ή προεδρείου ή κάτι άλλο. Αλλωστε αυτό ακριβώς είναι. Συντονίζουν κάποιες δραστηριότητες για να λειτουργήσει ο σύλλογος.)
Γίνεται προσπάθεια για τις αρχές του Γενάρη να γίνει μια εκδήλωση στο σχολείο με κοπή πίτας, όσο γίνεται πιο ανοικτή για να έρθετε όσο περισσότεροι μπορείτε και να γίνουν ταυτόχρονα και εκλογές για να βγει επιτέλους ΔΣ και να αρχίσει να λειτουργεί ο Σύλλογος σαν σύλλογος.
ΠΡΟΣΟΧΗ : Μιλάμε πάλι για Σάββατο μεσημεράκι ( περίπου 12 με 4-5 το απογευμα) Άρα κανονίστε τις δουλειές σας. Να δώσετε το παρόν και να πάρετε μέρος στις διαδικασίες.
Φυσικά και θα έχετε άμεση ενημέρωση μόλις καθορισθεί ημερομηνία.

Θυμίζω ότι το άλλο Σάββατο έχουμε το Μπαζαρ στο σχολείο. Από τις 10 και μετά το σχολείο θα σας περιμένει να περάσετε, να θυμηθείτε, να συγκινηθείτε και να μάθετε νέα "από πρώτο χέρι" από το σύλλογο. Φυσικά και θα είμαι και εγώ εκεί και όχι μόνο εγώ. Εγώ όμως θα έχω όπως πάντα τη προέκταση του χεριού μου, τη βιντεοκάμερα και ό,τι κινείται θα καταγράφεται. Εννοείται ότι καλύτερη ώρα είναι περί τις 12 το μεσημέρι. Εγώ θα κοιτάξω να είμαι σίγουρα 12 με 2-3 το μεσημέρι εκεί.

Για να δω τι φωτό έχω να δείξω σήμερα.
Φυσικά και όλοι είμαστε καλλιτέχνες αλλά κάποιοι είναι λίγο περισσότερο από άλλους. Έτσι η εμφανιζόμενη στη φωτογραφία είναι η μουσικός μας, κ. Λίλα Κούβακα. Βρίσκεται πίσω από κάθε εκδήλωση που έχει μουσική και προσπαθεί πάντα να βγάλει το καλύτερο με βάση ό,τι διαθέτει κάθε φορά. Η επόμενη πρόκληση ακούει στο όνομα "Μότσαρτ" και έρχεται στις 15 του Δεκέμβρη.

Και μια ακόμα βρέθηκε. Η κ. Μαρία Τριανταφύλλου, η γυμνάστρια μας. Ναι αυτή στη μέση είναι. Ποιοι είναι οι άλλοι; Μια πολύ καλή παρέα αγαπητών αποφοίτων του 2005. Από αριστερα ξεκινώντας η Ελένη Καραχάλιου, βάθος πίσω ο Κωνσταντίνος Καρβούνης, ίσα που ξεχωρίζει η Ελένη Καρούλα και δεξιά η Σεμέλη Βουτσά-Ρετζεποπούλου. Δεν χάνουν ευκαιρία όποτε είναι Αθήνα να έρθουν να μας δούνε κάτι που μας δίνει πολύ χαρά.

Λοιπόν να τελειώνω σιγά σιγά. Έχουμε και λέμε.
1. Καλό μήνα
2 Μη ξεχνάτε 4/12 Αγ. Βαρβάρα, 5/12 Αγ. Σάββας, 6/12 Αγ. Νικόλαος. Κανονίστε μη χάσουμε και εντελώς τη κοινωνικότητα μας. Και αν μπορούμε να κάνουμε και καμμιά επίσκεψη καλό θα ήταν. Όχι μόνο τηλέφωνα και SMS. Αφιερώστε λίγο χρόνο στους φίλους. Μη ξεχνατε τους φίλους τους διαλέγουμε. Για παρακάτω βλέπουμε.
3. Bazar 9/12.

Και το καλύτερο για το τέλος. Τη Τρίτη ο κ. Λιβανός κανόνισε αγώνα μπάσκετ με μαθητές. Το γέλιο είναι ότι έχει υπολογίσει και εμένα !!!!! Μάλλον σαν το βράχο της άμυνας. Μόνο πολύ σταθερό screan μπορώ να κάνω. Είμαι σαφώς αμετακίνητος στη θέση μου. Αλλλλλλλλλλααααα!!!!! θα είμαι εκεί με βίντεο και φωτό και υπόσχομαι "σπαρταριστό" ρεπορτάζ. Η κ. Χριστοπούλου δήλωσε ότι αναρρωτικές ΔΕΝ δίνει για πιασίματα ή σπασμένα παϊδια. Θα έχουμε και συγκριτικό ρεπορτάζ από τότε που στο ίδιο γήπεδο ο αγώνας έγινε μεταξύ Λιβανού, Κακαλέτρη αλλά και Φούλια από την άλλη. Έχει να γίνει....
(Ρεφραιν δις : τα καημένα τα νιάτα.. τι γρήγορα που περνούν...)

Λοιπον κλείσαμε για σήμερα. Απο Δευτέρα τα ξαναλέμε. Αν προκύψει κάτι τα λέμε και το Σαββατοκύριακο. (3913)

1 σχόλιο:

MANALISS είπε...

" Τα καημένα τα νειάτα τι γρήγορα που περνούν....!!"
Από ζήλια τα λέω αλλά τι να κάνω δεν το ελέγχω. Είναι αυθόρμητο.
Πολύχρονος Παναγή.

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ