Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

11 Δεκεμβρίου 2006

ΑΝΑΝΕΩΣΗ !

Εντάξει κοιμήθηκα, ξεκουράστηκα και ξεκινησα την νέα εβδομάδα με όρεξη και αισιοδοξία. Η βδομάδα που ξεκίνησε έχει δύο σημαντικές ημερομηνίες. Τη Παρασκευή έχουμε βραδιά Μοτσαρτ στο σχολείο.Θα γίνει τη Παρασκευή στις 7 το βράδι, περίπου. Η άλλη σημαντική ημερομηνία είναι το Πάρτι του ΕΛΕΦΑΣ. (Θα παρατηρήσατε ίσως ότι το "κρατάω" άκλιτο. Νομίζω ότι αντιπροσωπεύει καλύτερα το όνομα). Δεν τα ξέρατε; Κακώς!!!! Σας λείπει η ενημέρωση. Αλλλλλλάαααα! Μη ξεχνάτε για την ενημέρωση σας είμαι εδώ. Ορίστε λοιπόν η πρόσκληση για το πάρτι.



Η ανάλυση της πρόσκλησης δεν με ενθουσιάζει και νομίζω ότι δενθα μπορέσετε να διευκολυνθείτε. Έτσι σας παραπέμπω πάλι στο site του ΕΛΕΦΑΣ και σας "ανεβάζω και τη πρόσκληση για το Bazar και το Πάρτι. Νομιζω ότι έχει καλύτερη ανάλυση.


Όντως έχει καλύτερη ανάλυση. Οπότε μπορείτε να πάρετε τις πληροφορίες που θέλετε.

Μου ήρθαν επίσης φωτογραφίες από την Ελένη Φεργάδη από το Bazar. Είναι πάρα πολύ καλές αλλά με μεγάλη ανάλυση. Έτσι θα βάλω μόνο μία ακόμα φωτο για να μη "βαρύνει" πολυ και δεν μπορείτε να το δείτε.

Στη φωτογραφία ο Δημήτρης Σουσούδης και ο Μάκης Ζωιδάκης προβληματισμένοι μπροστά στον υπολογιστή, ενώ ο Μανώλης Βαρβουτσής παρακολουθεί.

Στο τέλος απογοητευμένοι πήραν στη παρέα και τον Ηλία Ζωιδάκη και την Ελένη Φεργάδη και το ρίξανε στο φαί.

Σταματάω εδώ γιατί έχω δουλειά να κάνω με τον Μότσαρτ. Προς το παρόν λοιπόν φτιάξτε το πρόγραμμα σας για να έρθετε τη Παρασκευή στο σχολείο στη βραδιά Μότσαρτ και αδειάστε το Σάββατο για το πάρτι.

Τα λέμε αύριο (4749)

4 σχόλια:

quartier libre είπε...

Να στε πάντα καλά, να οργανώνετε όμορφες καταστάσεις, για τα παιδιά και τους μεγάλους.
Μπράβο για το bazar!
Μαθαίνουμε νέα σας.
Κυριακή μεσημέρι είχα τα παιδιά τραπέζι σπίτι μου, για τη γιορτή Άννας. Η παρέα του σχολείου. Εξαιρετική! Αυτά τρώγανε στη σάλα, κι εγώ ξεροσφύρι μπύρα στην κουζίνα. Άκουγα όμως όλα τα σχόλια. πολύς κόσμος, μουσική, κ.τ.λ.
Ετοιμάζονται το Σάββατο για το πάρτυ του ELEFANTA.
Ίσως έχει έρθει κι ο Νικόλας από Κέρκυρα.

να στε πάντα καλά.

plaisio είπε...

Να αδειασω το προγραμμα είναι λίγο δύσκολο τόσο την Παρασκευή το βράδυ όσο και το Σάββατο στις 13/1 την ημέρα δηλαδή των εκλογών!Βλέπετε αυτάς τας ημέρας την μεν Παρασκευή θα έχω ενημέρωση για την διπλωματική μου που αρχίζει σε περίπου 2 μήνες και στις 13 Γενάρη θα έχω μάθημα στη σχολή από το οποίο δεν μπορώ να λείπω καθότι είναι workshop.Τα λέμε στο πάρτυ το Σάββατο

MANALISS είπε...

"Συγγνώμη κύριε ποιος είστε;"
Κανέναν ονοματάκι βρε αδέρφια.
Όπως και να έχει καλή επιτυχία αλλά να ξέρουμε που θα βάλουμε απουσία.

panagis είπε...

Ο Παναγης είμαι κάποια μπούρδα έκανα στο ποστάρισμα

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ