Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

18 Δεκεμβρίου 2006

ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΦΑΩ ΚΑΙ ΞΥΛΟ!!!

Ξημερώματα έλαβα το παρακάτω μήνυμα :

"Parakalo na min mou ksana stilis kanena e-mail.
Diafono rizika me kathe ideologiki ke esthitiki vasi
,kathe pragmatos pou organonis .
Efharisto ,..... "

Προσπάθησα πολύ να καταλάβω με ποια ιδεολογική βάση κινούμαι όλα αυτά τα χρόνια. Νομίζω όμως ότι έχω ιδεολογικό κενό. Προσπαθησα να καταλάβω τι έχω οργανώσει και μάλλον η κατάσταση έχει ξεφύγει από τα χέρια μου γιατί δεν θυμαμαι να έχω οργανώσει τίποτα. Για το αισθητικό τμήμα δεν συζητάω είναι προσωπικό θέμα. Ο συγκεκριμένος απόφοιτος διαγραφηκε από τη λίστα μου όχι όμως και απο τη λίστα αποφοίτων. Διότι είτε του αρέσει είτε όχι είναι απόφοιτος της Ελληνογαλλικής Σχολής. (μήπως είναι δικιά μου και έχω απώτερες βλέψεις και σχέδια;
-Ε, ε όχι αφεντικό δεν γίνεται. Αυτή δεν είναι δικιά σου. Σύμφωνα με τη γνωστή διαφήμιση)
Περίμενα μια πιο ευγενική αντιμετώπιση. ΠΧ να με βάλει στα ανεπιθύμητα mail.

Τέλος πάντων. Να θυμηθώ να μην τον καλέσω στο πάρτι γενεθλίων μου που θα οργανώσω. Να μάθει. Να μη φάει τούρτα. Αμέ!!!

Αρκετά ασχολήθηκα όμως μαζί του.

Μου άρεσε πολύ που στο πάρτι βρήκα παιδιά από το εξωτερικό που μου είπαν ότι το blog είναι απο τα καθημερινά must. Και τους αρεσει πολύ που έχουν μια τόσο συχνή ενημέρωση. Επίσης μπόρεσα και έφερα σε επαφή κάποια παιδιά που μένουν Λονδίνο, για να μπορούν να βρεθούν και στην Αγγλία. Εμένα αυτό μου φτάνει.

Επίσης σήμερα ο Δημήτρης Σουσούδης επισκέφτηκε το σχολείο όπου έκανε μια παρουσίαση στο μάθημα επιλογής της πληροφορικής της Α' λυκείου. Από ότι μου είπαν και οι δύο εμπλεκόμενοι (Σουσούδης και κ. Σιάκκα) η παρουσίαση στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία και οι τρεις πλευρες (Μαθητες - Σουσούδης - Σιακκα) είχαν τις καλύτερες εντυπώσεις από την εκδήλωση.

Εξακολουθεί να ισχύει η πρόσκληση για όσους από εσας ενδιαφέρονται και μπορούν να μιλήσουν στους μαθητές για τη δουλειά τους. Στη τεχνολογια επικοινωνιών τα θέματα είναι ραδιόφωνο, τηλεόραση, ηχολήπτες, τηλεπικοινωνίες σκηνοθεσία και ίσως και άλλα. Επίσης από αστρονομία ή ενδεχομένως άλλα θέματα όπως ιστορια τέχνης, πολυμέσα, ...Όσοι πιστοί μπορούν και επιθυμούν, να το δηλώσουν.

Αυτά προς το παρόν. Τίποτα άλλο. Να είστε καλά. (5396)

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν νομιζω οτι τραβηξε κανεις κανενος το αυτι. Αρα δεν χρειαζονται τετοιες αντιδρασεις...

Οποιος δεν θελει, και δικαιωμα του, μπορει να απεχει. Και συμφωνω κι εγω οτι καλυτερα να απεχει απ το να εχουμε τετοια περιστατικα.

αλλαζουμε θεμα!!!

Σημερα που πηγα στο σχολειο ηταν μια πολυ ωραια εμπειρια. Δεν φανταζομουνα ποτε οτι θα πηγαινα ποτε να κανω "μαθημα" εγω, στο σχολειο.

Πραγματικα τα παιδια οταν ακουσαν οτι ειμαι αποφοιτος εδωσαν προσοχη σε ολοκληρη την παρουσιαση που τους ειχα ετοιμασει.

αυταααα.... την καληνυχτα μου λοιπον!

Ανώνυμος είπε...

Ε, άμα διαφωνεί "ιδεολογικά"... :P (γιατί μερικοί άνθρωποι παίρνουν τον εαυτό τους τόσο στα σοβαρά; Υπάρχουν και πιο δημιουργικοί τρόποι για να επιτύχεις τα "15 λεπτά δημοσιότητας").

Ανώνυμος είπε...

..ούτε το νεαρό της ηλικίας δεν θα δικαιολογούσε τέτοια συμπεριφορά.. για να μην μιλήσω για τον ενικό, του στυλ αποφοιτήσαμε και γίναμε ξαφνικά ίσα κι όμοιοι.. καλέ μπας και του/της είχατε βάλει κακό βαθμό και το κρατάει μανιάτικο?? ..προς απάντησή του/της πάντως ας ανατρέξει στα αυξανόμενα νούμερα επισκεψιμότητας του blog.. άντε, περαστικά μας...
Μαριέττα Προβατά (1994)

Bonefleshed-Admin είπε...

Σιγά το νέο, δεν είναι κάτι καινούργιο αυτό. Αυτή η δουλεία γίνεται σε όλα τα μπλόγκ του κόσμου, σε όλες τις προσπάθεις για κάτι το διαφορετικό μέσα στη σαπίλα.. όποιος προσπαθεί βρίσκεται αντιμέτωπος με πολλά. είμαστε στο μάτριξ κανείς δεν μπορεί να μας κάνει τίποτα :μιλάτε, οργανώστε, υποστηρίξτε για να μην πούμε στο τέλος χανόμαστε, αλλά ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ.

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα δεν είναι αν ο απόφοιτος διαφωνεί ή όχι - αυτό είναι κατανοητό. Το θέμα είναι η συμπεριφορά. Θα μου επιτρέψει λοιπόν και εμένα με τη σειρά μου να "Diafono rizika me kathe ideologiki ke esthitiki vasi" της συμπεριφοράς του.

quartier libre είπε...

B. c., B. g...
στην καθομιλουμένη (!) Bon chic! Bon genre! (smile)

Έλα, δεν ασχολούμαστε με θέματα ανάξια λόγου...

οι τύποι τη δουλειά τους
κι εμείς τη δική μας...

προχωράμε!

Ανώνυμος είπε...

Προφανώσ έχει προηγούμενα issues ή απλά issues!
Και ο Ιωακειμίδης έχει δίκιο, δεν είναι θέμα διαφοροποίησης, είναι θέμα συμπεριφοράς. Αλλά όταν κάποιος φτάνει σε σημείο να κάνει τέτοιο reply, δεν θέλει κατα τη γνώμη μου να πει την άποψη του, θέλει απλά να προκαλέσει κύματα. Και τα προκάλεσε. Κύματα γέλιου! Είναι αυτό που λένε "mail απείρου κάλλους με πρωταγωνιστές άπειρους κάλους"...να σε χαιρόμαστε (συν)απόφοιτε...

Ανώνυμος είπε...

αχαχαχαχαχαχαχαχα! σωστοοοοος ;P

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ