Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

03 Δεκεμβρίου 2006

Ο ΕΠΙΜΕΝΩΝ ΝΙΚΑ!

Μετά απο 3 ώρες, ένα μικρο εγκεφαλικό, και αρκετες ώρες μελέτη του κώδικα, κέρδισα. Ναι ξεχώρισα το εορτολόγιο από το κείμενο. Και μη μου πειτε σιγά το πραγμα. Γιατί είμαι άσχετος με τον κώδικα HTML και είδα και έπαθα να καταλάβω τι έλεγε. Ετσι κυρίες και κύριοι πλέον δεν έχουμε καμμια δικαιολογία για να μη πάρουμε τους φίλους μας που γιορτάζουν τουλάχιστον ένα τηλέφωνο. Είπαμε η επίσκεψη είναι καλύτερη.

Το εγκεφαλικό γιατί;
Γιατί σε κάποια φάση αντί να σβήσω τον κώδικα του εορτολόγιου έσβησα τον κώδικα όλου του blog. Καλό έτσι; Και το ξαναπέρασα. Τώρα όμως τον έχω αντιγράψει και τον έχω σώσει. Τουλάχιστον μπορώ να τον ξαναφέρω στην σημερινή μορφή.

Φαντάζεστε το σοκ όταν πήγα όλο χαρά να δω το εορτολόγιο ξεκολημενο και έχασα το blog.

Αλλα επιβίωσα και έτσι έχουμε πάλι την "άμεση ενημέρωση" για τους αποφοίτους.

"Επι του πιεστηρίου" : ο κ. Λιβανός δεν μπορεί να παίξει μπάσκετ τη Τρίτη γιατι γύρισε το πόδι του. Δεν μου εξήγησε αν έγινε περπατώντας ή παίζοντας. Εγώ του τα έχω πει ότι δεν είναι για την ηλικία του αλλά δεν με ακούει. Τσάμπα πήγε η προπόνηση του Σαββατοκύριακου στο Μπάσκετ. Είδα 15 αγώνες μπάσκετ στην τηλεόραση. Κρίμα. Τι να πεις δεν μπορείς να τα έχεις όλα. (4041)

1 σχόλιο:

Konstantinos Karvounis είπε...

Μια χαρά πήγαν όλα τελικά! Το εορτολόγιο λειτουργεί όπως πρέπει. Ενημερώθηκε με το που άλλαξε η ημερομηνία.

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ