Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

08 Δεκεμβρίου 2006

ΔΕΝ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝΑ!

Πως θα φτάσει η μέρα ναμε κατηγορούν για spammer. Δεν μουεπιτρέπουν να ταχυδρομώ πάνω από 500 e-mail την ημέρα! Τι είναι αυτά τα πράγματα. Δεν μπόρεσα να το λύσω και έτσι δυστυχώς καμμιά δεκαριά παιδια΄δεν ενημερώθηκαν γιατί δεν μου επετράπει να στείλω τα επιπλέον mail που χρειαζόμουνα. Αρχίζει να μην επαρκεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Αυτό είναι καλό αλλά και κακό. Ας δούμε σήμερα μονο τη καλή πλευρά του προβλήματος. Αυριο θα δούμε την άσχημη.
Λοιπόν γινόμαστε πολλοί και από ότι φαίνεται θα γίνουμε περισσότεροι. Κάποιοι μου παραπονέθηκαν, ότι εκτέθηκαν τα e-mail τους. Συμφωνώ ότι αυτό είναι ένα πρόβλημα αλλά συγχωρείστε την αγνοια μου και πειτε μου με ποιο τρόπο μπορώ να στείλω ομαδική αποστολή με απόκρυψη των διευθύνσεων. Για να μαθαίνω σιγά σιγά. Είναι γνωστό ότι χρησιμοποιοώ Gmail. Έχει κάποιες ιδιαιτερότητες. Λοιπόν αν κανείς σας μπορεί να με βοηθήσει ας το κάνει.
Ο λόγος είναι ότι
ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ BAZAR ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
θα έρθει πολύς κόσμος και ήδη έχουν έρθει πολλές νέες διευθύνσεις, αρα συντομότατα δεν θα μπορώ να σας ενημερώνω σε μια μέρα. Θα πρέπει να στέλνω δυο δόσεις ομαδικών αποστολών με διαφορά 24 ωρών.

Οπότε αύριο από τις 10 τοπρωι μέχρι τις 6 το απόγευμα στο σχολέιο θα έιμαιστε όλοι εκεί. Να είστε και εσείς.

Θα παρατηρήσατε ότι δεν σας ρώτησα αν μπορείτε απλά σας είπα να είστε. Θα βάζω και μουσική.

ΟΟΟΟΟΟΟΟΟχι δεν σας το είπα για να σας τρομάξω. Προσπαθώ να τραβήξω το ενδιαφέρον σας και να παρακινήσω την περιέργεια σας.

Αυριο θα είμαι συνέχεια στο bazar και αν τυχόν δεν με βρείτε στο χωλ, δοκιμάστε στο γραφείο μήπως έχω πάει για κανένα καφέ. Θα έχω και τετράδιο με στυλό για να γράφετε τις διευθύνσεις για να σας στέλνω τα e-mail σας. Αύριο θα έχουμε και βίντεο αλλά και φωτό από το bazar. Μάλλον τη Δευτέρα θα έχετε πλήρη ανταπόκριση. Το καλύτερο είναι όμως να είστε μέσα στο βίντεο και τις φωτό. Άρα σας περιμένω. Τα λέμε. (4523)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ