Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

13 Δεκεμβρίου 2006

Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΥΣΙΕΣ ΤΗΣ !

Τι να κάνουμε. Για να μπορέσω να έχω ακόμα πιο γρήγορο ΙΝΤΕΡΝΕΤ θα το στερηθώ για περίπου 15 μέρες. Ευτυχώς είναι μέσα στις διακοπές αλλά σίγουρα θα μου λείψει και θα σας λείψει. (πιστευω).

Μετά όμως θα "τρέχω" με 4000 Kbps αρα τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα. Κάπου την άλλη βδομάδα λοιπόν θα "σιγήσω". Μην ανησυχήσετε. Ελπίζω να είναι ανοικτό ακόμη το σχολείο για να μπορέσω από το ΙΝΤΕΡΝΕΤ του σχολείου να σας πω τουλάχιστον ότι έκλεισε. Με dial up σύνδεση να ενημερώνω το blog θα είναι εξαιρετικά χρονοβόρο. Οπότε συγχωρέστε μου τις μικρες αναγκαστικές διακοπές.

Και το κερασάκι. Την ανακοίνωση αυτή την έκανε παλιος μου μαθητής από το φροντιστήριο περίπου στα 1990!. Τελικά είναι μικρός ο κοσμος. Τώρα για να πω την αλήθεια το όνομα δεν μου έλεγε τίποτα αλλά και πόσα ονόματα να μου λένε πια.

Τέλος πάντων το βραδυ θα το συνεχίσω.

Είναι βράδυ άρα συνεχίζω.

Ωραία και τι λένε τώρα; Αντε μια από τα ίδια.

Τη Παρασκευή έχει Μότσαρτ και το Σάββατο πάρτι. Να κοιτάξετε τις προηγούμενες καταχωρήσεις για λεπτομέρειες.

Κυνηγάω αποφοίτους που έχουν σχέση με επαγγέλματα σχετικά με επικοινωνία και ενδιαφέρονται να μιλήσουν με τους μαθητές για τη δουλειά τους.

Έξι εργάσιμες και σήμερα για Χριστόυγεννα. (Μη το ψάχνετε μετράω καλά. Για μένα μιλάω. Εσείς βάλτε καμία δυο ημέρες ακόμα. Δεν γίνομαι κακός αλλά τις μετράω)

Αυτά. Αμα το κειμενάκι βγαίνει σε δόσεις τελικά δεν λέει. Δεν μπορώ να μαζέψω τις σκέψεις μου.(Ναι τις άλλες φορές μπορώ. Αμέσως το σχόλιο έτοιμο.Τσκ, τσκ, τσκ.)

Αντε καλό βράδυ γιατί αν συνεχίσω έτσι θα χάσετε το ενδιαφερον σας για το blog και δεν συμφέρει. (4863 - 37 "χτυπήματα" για τις 5οοο μέσα σε τρεις μήνες. Δεν είναι άσχημα. Να είστε καλά και να "διαβάζετε".)

2 σχόλια:

panagis είπε...

Σας εύχομαι καλή υπομονή και καλό κουράγιο.Τα λέμε στο πάρτυ του ελέφα το σάββατο.Παναγής Μακρής

Bonefleshed-Admin είπε...

Μιας που μιλάμε για τεχνολογία, ανακαλύψτε την χρήση των RSS feeds και χρησιμοποιείστε την στο blog σας για να προβάλλετε ΑΥΤΟΜΑΤΑ το ανανεωμένο περιεχόμενο άλλων blogs, sites, newsletters κτλ. σε κάποια sidebar, header ή όπου αλλού επιθυμείτε!
Λεπτομέρειες για τα RSS θα βρείτε στο http://memorizeme.blogspot.com.
ΥΓ. Θα ήθελα περισσότερες λεπτομέρειες για την έυρεση παλίων μαθητών σχετικά με τις ομιλίες στους μαθητές στο mail μου.
Εις αύριον με υγεία!

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ