Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

31 Οκτωβρίου 2006

ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΩ!

Είπα και εγώ να λουφάρω λίγο και όλο βρίσκετε θέματα να μου βάζετε.

Θέμα πρώτο : QUIZ : Ποια ήταν η κοπελιά η οποία φορούσε μπλούζα του LFH και παρακολουθούσε την παρέλαση στη Γλυφάδα το Σάββατο. Αν νόμιζε ότι με τέτοια μπλούζα θα περνούσε απαρατήρητη ήταν γελασμένη. Κάποιος (Μυρτώ Λουζιώτη) την είδε αλλά δεν πρόλαβε να της μιλήσει. Ας το ομολγήσει εδώ και τώρα. "Διότι ως γνωστόν" : "Παντού υπάρχει ένας ΕΛΕΦΑΣ".

Θέμα δεύτερο: Ο Στέφανος Ρόκος εγκαινιάζει τη νέα του έκθεση.
"Ο ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ"
Είναι ομάδική έκθεση των ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΧΑ, ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΡΟΚΟΥ και ΚΩΣΤΑ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ.
Γίνεται στο θέατρο ΑΛΜΑ : Αγίου Κωνσταντίνου και Ακομινάτου 15 - 17 στην ΟΜΟΝΟΙΑ
τη ΔΕΥΤΕΡΑ 6/11 και στις 8 μμ.

Φυσικά και θα πάμε όλοι, και θα μιλήσουμε στο Στέφανο και αν δυσκολέυεστε στις συστάσεις θα σας τις κάνω εγώ που πιθανότατα θα είμαι εκεί με τη βιντεοκάμερα μου. Θα κάνω προπαγάνδα στο blog και στη μάζωξη των αποφοίτων και φυσικά θα απαθανατίζω για τη ταινία.(Τρέμε Αγγελόπουλε)

ΕΥΚΑΙΡΙΑ - ΕΥΚΑΙΡΙΑ : Όσοι έχετε φωτό φέρτε τις εκεί. Θα έχω μεγάλη τσάντα μαζί μου. Λέμε τώρα.

Λοιπόν Τρίτη σήμερα. Δεν έχω άλλα προς το παρόν. Περιμένω όλο αγωνία τη ΠΡΟΒΟΣΚΙΔΑ "μου". Αν θέλετε και εσείς και ζηλεύετε μπορείτε από το link ΕΛΕΦΑΣ στο multimedia να βρείτε όλες τις ΠΡΟΒΟΣΚΙΔΕΣ και είναι πολλές και καλές.

Αντε γεια. (1762)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ