Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

17 Οκτωβρίου 2006

ΜΠΡΑΒΟ !

Τη Πέμπτη βράδυ που έστειλα το newsletter, ο μετρητής έγραφε 880. Μετά το γράμμα, τώρα που γράφω έχει 1265. Περίπου 400 επισκέψεις. Νομίζω ότι αυτό το νούμερο είναι η καλύτερη απάντηση στο άγχος μου για το ποιος διαβάζει το blog. Εσείς, και αυτό είναι ό,τι καλύτερο.

Ας δούμε κάποια πράγματα. Έχω γράψει κατά καιρούς διάφορα. Για να μην αισθάνομαι ότι "σολάρω" εδώ να επισκέπτεστε το blog. Αν θέλετε κάτι μου λέτε. Αν έχετε κάτι για δημοσίευση μου λέτε. Αν ψάχνετε κάποιον μου λέτε. Ο κόσμος είναι μικρός τελικά.

Σήμερα δεν έγινε κάτι νέο και εντυπωσιακό στο σχολείο εκτός από το ότι θα είμαστε πάλι κλειστά από Πέμπτη μέχρι και Δευτέρα. Μόλις γυρίσουμε, στο τέλος της εβδομάδας θα έχουμε τη σχολική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου, και μετά κλείνουμε για μια εβδομάδα. Άρα πάλι αργίες. Τελικά φέτος μου φαίνεται ότι η χρονιά θα είναι πολύ μικρή.

Σήμερα πέρασαν από το σχολείο πέρασαν η Βούλα Βγενοπούλου και η Σεμέλη Βουτσά. Αργότερα πέρασε σαν κομήτης ο Βασίλης Τοπίδης και ο Άγγελος (το επώνυμο του οποίου δεν μπορώ με τίποτα να θυμηθώ). Η εσείς γίνατε πολλοί ή εγώ αρχίζω να ξεχνάω. Προτιμάω το πρώτο.

Σταματάω εδώ γιατί πρέπει να βγάλω και θέματα. Ο μετρητής αυτή τη στιγμή γράφει 1271. Θα τα πούμε αύριο. Γεια και χαρά.

Α ναι! Ο καιρός άλλαξε. Λέω μήπως δεν το προσέξατε.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

aloooooooooo!!!!edo semeli!!!!!ti kanete?san na arxizo kai ego na ginomai fun,den exo bebea diko mou internet alla tin koutsopaleuo!!!!!
einai poli kali i idea ton neon kai ton sinomilion,idika gia osous ixan idieteri sxesi me to sxoleio.kali sinexia!filia apo ta omorfa xania!!!(otan apoktiso internet tha stilo trelo fotografiko iliko)

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ