Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

20 Οκτωβρίου 2006

ΑΡΓΙΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΑΑΑΑΑΘΕΣΑΙ!

Είναι φανερό ότι δεν υπάρχουν νέα. Ακόμα και τα γενέθλια του Λιβανού τα κάναμε είδηση. Και αυτός ο άνθρωπος. Πυρκαγιά κοντέψαμε να βάλουμα από τα κεριά. Εκεί να γιορτάζει γενέθλια! Και για να μην αισθάνεται μόνος του μου βγάζει και μένα γενέθλια 2-3 φορές τον χρόνο.

Προχθές έγινε μια συζήτηση για γραφείο Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Με εξαίρεση τον Αλέξανδρο Φουρλή, που ξέρω ότι αυτή είναι η δουλειά του και είπε ότι θα μπορούσε να βοηθήσει, θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει κάποιος άλλος που ασχολείται με παρεμφερή εργασία και αν υπάρχει να μου πει δυο λόγια για το πως μπορεί να βοηθήσει.

Αυτό το τετραήμερο εκτός από κάποια διαγωνίσματα που θα φτιάξω για την ερχόμενη εβδομάδα, θα προσπαθήσω να ανεβάσω νέο οικόπεδο στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ, και να κατεβάσω(ουμε) τα μάλλινα από τις ντουλάπες. Φυσικά και είναι άσχετα μεταξύ τους αλλά μου άρεσε το "ανεβάζω" και το "κατεβάζω".

Σας το είπα νομίζω. Σκανάρισα τις φωτογραφίες και δεν έχω άλλες. Λοιπόν τι θα κάνετε για αυτό; Έχω κάποιες "μικρές προσφορές" (σε αυτή τη περίπτωση καμία προσφορά δεν είναι μικρή, απλά είναι 2-3 φωτό), αλλά από εκεί και μετά τίποτα. Ρωτήσατε τους γονείς σας; Ψάξατε στο οικογενειακό αρχείο; ΟΟΟΟΟΟΟΧΙ !! Γρήγορα στις ανασκαφές. Ξετρυπώστε τις.

Τι κάνανε οι υποψήφιοι μας ξέρουμε; Να μας ενημερώσετε παρακαλώ.

Σε ένα μήνα 1398 επισκέψεις. Βγάλε καμία 100ή που είναι οι δικές μου. Δεν είναι άσχημα τελικά. Αλλά οι 400 επισκέψεις σε ένα τετρήμερο έγινε μόνο μια φορά. Τι σου είναι η περιέργεια. Τέλος πάντων.



Σας στέλνω και μια φωτό του Θανάση Καρατζά. Η τούρτα είναι φυσικά του Λίβανού και είναι στη φάση της προετοιμασίας. Α! Ναι αυτά που βλέπετε είναι τα περυσινά γενέθλια. Φέτος δεν χωρούσαν τα κεράκια. (Θεέ μου τι κρίση κακίας είναι αυτή πρωί πρωί. Ευτυχώς που ο Λιβανός δεν ασχολείται με computer)

Φαντάσου να είχα και νέα. Θα τελείωνα αύριο. Γι'αυτό τελειώνω σήμερα, εδώ και τώρα. Περιμένοντας πάντα τα νέα σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ