Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

15 Οκτωβρίου 2006

ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗΣΗ !!! ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.

140 επισκέψεις σε 14 ώρες είναι είδηση. Από τις 30 / ημέρα ξαφνικά στις 140!!! Τι να πω. Μάλλον αγνούσατε την ύπαρξη του blog. Ίσως δεν φανταζόσασταν ότι θα κρατούσε.

Λοιπόν το blog έχει γίνει για εσάς. Πρέπει να λειτουργεί σαν χωρος για ενημέρωση αλλά και ανταλλαγή απόψεων. Για την ενημέρωση χρειάζεται και η συμμετοχή η δικιά σας αλλιώς αρκετές φορες θα βλέπετε να βγάζω "τα σώψυχα" μου, μια και δεν θα έχω νέα. Για μια ακόμα φορά τώρα που σας βρήκα : ό,τι έχετε και θέλετε να το μοιραστείτε στειλτε το μου. Εγώ θα το "ανεβάσω" σε κοινή θέα. Αλλά και ό,τι άλλο θέλετε να μάθετε, ρωτήσετε, ζητήσετε από τη κοινότητα των αποφοίτων, γράψτε.
Για να δουλέψει όμως συχνά - πυκνά πρέπει να "μπαίνετε" και να ενημερώνεστε.

Η ανταλλαγή απόψεων μπορεί να γίνει μέσω των σχολίων αλλά και από τα κείμενα που θα μου στέλνετε. (δεν ξέρω ακόμα τι μορφή θα έχει. Θα εξαρτηθεί από τη κίνηση και το ενδιαφέρον.)

Το blog με τις συνεντεύξεις θα ήταν κάτι καλό για να αποκτήσετε μια ιδέα για τονκαθένα. Και εδώ δεν έχω καμία αντίδραση.

Τέλος ένα θέμα που το έχω ξαναβάλει παλαιότερα. Προ ημερών είχα μια συζήτηση με απόφοιτο που μου περιέγραφε την αγωνία του στο ξεκίνημα της δουλειάς του μετά από τόσα χρόνια εξωτερικό και ουσιαστική αποξένωση από ανθροώπους και καταστάσεις.
Με αφορμή αυτή τη κουβέντα ρίχνω την ιδέα: η ομάδα των γιατρών (όλων των ειδικοτήτων) θα μπορούσε να βρεθεί και να συζητήσει πιθανή συνεργασία. Υπάρχουν από ότι ξέρω αρκετοί οδοντίατροι διαφόρων ειδικοτήτων, γαστρεντερολόγος, δερματολόγος, αναισθησιολόγος, ....λόγος(δεν θυμάμαι άλλον). Δενξέρω τι κοινό μπορεί να έχουν όμως αν βρεθούν μπορεί να βρούν κοινά ενδιαφέροντα ή έστω να γνωριστούν. Οι καλλιτέχνες. Υπάρχουν χορευτές, χορογράφοι, μουσικοί, ζωγράφοι, μουσικολόγοι, σκηνοθέτες, ηθοποιοί, φωτογράφοι, multi media artists, .... Ας επικοινωνήσουν και αυτοί να δουν τι κοινα μπορεί να έχουν. Οι πολυτεχνίτες όλων των ειδών ... μηχανικοί. Και εκεί το ίδιο. Για τους οικονομικούς δεν ξέρω γιατί συνήθως έχουν σχέσεις εξαρτημένης εργασίας και δενξέρω τι δυνατότητες υπάρχουν. Ας βρεθούν τέλος πάντων και να συζητήσουν έτσι για να δούν πως μπορούν να βελτιώσουν τη δουλειά τους και τι συνεργσίες μπορεί να έχουν. Εγώ το μόνο που μπορώ να κάνω είναι αν ενδιαφέρεστε να σας στείλω για μια ακόμα φορά τον κατάλογο των αποφοίτων ή αν θέλετε να επικοινωνήσω με κάποιους που έχουν μόνο τηλέφωνα. (Ξέρετε ότι έχω δεσμευθεί ότι τα στοιχεία από τις κάρτες αποφοίτων δεν κοινοποιούνται παρά μόνο το e-mail και το επάγγελμα). Αν θέλετε μου λέτε.

Καλή επιτυχία στις εκλογές. Από Τρίτη μάλλον πάλι τα λέμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ