Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

05 Οκτωβρίου 2006

ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΤΟ!


Η πρόσκληση έγινε από τον Χάρυ Βαρζαμπετιάν και την "υιοθέτησε" ο ΕΛΕΦΑΣ. Ϊσως θα ήταν καλή ιδέα την Δευτέρα που μας έρχεται να βρεθούμε για κανένα ποτάκι. Δεν μιλάμε για καμία φοβερή νύχτα μια και είναι εργάσιμη ημέρα και τη Δευτέρα δουλεύουμε και τη Τρίτη πάλι θα πρέπει να είμαστε στη δουλειά μας. Όμως θα ήταν ωραίο να βρεθούμε έτσι στο άσχετο. Να προκαλέσουμε μια μικρή "ταραχή" και να τη κάνουμε για ύπνο για την επόμενη ημέρα. Πιθανότατα θα είμαι παρών αν και στην ηλικία μου "να τραβιέμαι στα μπαρ". Δεν ξέρω. Για εσας σαν νεότεροι όμως δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα. Και τα τραγούδια eighties. Διαδώστε το να δούμε τι θα γίνει.

Σήμερα το σχολειο λειτούργησε μόνο για τρεις ώρες λογω στάσης εργασίας. Το λύκειο σχεδόν όλο αποχώρησε μετά από άδεια των γονιών των παιδιών στο καρνέ. Από το γυμνάσιο μείνανε περίπου 15 παιδιά. Οι καθηγητές που ήταν προσωπικό ασφαλείας μπόρεσαν να απασχολήσουν αυτά τα παιδιά.

Οι εκλογές έρχονται και δεν έχω προς το παρόν νέο για άλλο υποψήφιο απόφοιτο της Σχολής μας.

Δεν έχω κανένα νέο από φωτογραφίες και βίντεο. Τι να κάνω τελικά; Θα μπορέσουμε να φτιάξουμε κάτι; Επίσης δεν είδα καμία απολύτως αντίδραση - ούτε σε σχόλια αλλά ούτε και στα προσωπικά μου mail - σχετικά με την εκδήλωση για τον Μότσαρτ. Παραμένω αισιόδοξος μια και δεν σας είπα ακριβώς τι θα γίνει. Αλλά να πω ότι με ενθαρρύνετε ιδιαίτερα Χμ! δεν θα το έλεγα. Τέλος πάντων. Γκρίνιαξα πάλι. Θα αποφασίσετε να κάνετε κάτι; Για να δω.

Αυτά για σήμερα. Αυριο ίσως δεν γράψω τίποτα γιατί το ΣΚ θα λείψω. Μου είπαν ότι αυξήθηκαν τα φύλλα της καρυδιάς στο Αίγιο και θα πάω να τα μετρήσω. Αν εσείς θέλετε όμως να μου πείτε κάτι μη διστάσετε. Θα τα δω Κυριακή βράδυ, οπότε μη σας πιάσει η ανυπομονησία, αλλά ούτε και η αδιαφορία. Κανένα νεο link?

Αντε γεια. Τα λέμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ