Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

27 Μαΐου 2007

ΕΙΔΕΣ Η ΔΕΗ!!!!

Έλεγε ένα διαφημιστικό σλόγκαν της προηγούμενης δεκαετίας για τη ΔΕΗ. Από τότε πολλά άλλαξαν και συνήθως το σλόγκαν το θυμόμαστε όταν κάτι κακό κάνει η ΔΕΗ. Έτσι σήμερα από τις 8 είμαστε χωρίς ρεύμα. Επανήλθε 7:20. Καλά είναι.

Η δήλωση μου για τις εφημερίδες της προηγούμενης εβδομάδας πραγματοποιήθηκε αυτή έτσι έχουμε Στέφανο Ρόκο από το Κ της καθημερινής.


Το θέμα είναι τα μουσικά CD αλλά εγώ παιρνω αφορμή πάλι να μιλήσω για την ΑRT ΑΘΗΝΑ. Τα εγκαίνια θα γίνουν στην HELLEXPO τη Τετάρτη 30 Μαΐου στις 8 το βράδυ. Η έκθεση θα γίνει στο Αγκάθι από τη Κυριακή 3 Ιουνίου και θα είναι ανοικτή 11 - 21 κάθε μέρα.
Δίπλα στο Στέφανο είναι η αφίσα της έκθεσης.

Ο Δημήτρης Ρόκος συμμετέχει με ομαδική έκθεση με την Αίθουσα Τέχνης Έκφραση. Δεν έχω ακόμα λεπτομέρειες αλλά να υποθέσω ότι ισχύουν το ίδια χρονικά. Δεν έχω ακόμα διευθύνσεις για τις γκαλλερί αν και δεν είναι δύσκολο να τις βρει κανείς.

Η HELLEXPO είναι Κηφισίας 39 Μαρούσι.

Επειδή είναι μάλλον φανερό ότι το blog των αποφοίτων απλά επιβιώνει θα σας θυμίσω ότι αν κάποιος απόφοιτος έχει κάτι που θέλει να κοινοποιήσει ας μου το στείλει. Ιδανικά θα ήθελα να το γράψει στο άλλο blog και αν δεν έχει δικαίωμα, να μου πει να του στείλω πρόσκληση.

Αυτά για σήμερα. Καλή ξεκούραση. (13127)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ