Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

22 Νοεμβρίου 2006

ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ !

Σήμερα δεν γράφω γιατί δεν προλαβαίνω αφενος και αφετέρου γιατί δεν έγινε κάτι που να αξίζει να αναφερθεί.

Σόρρυ για σήμερα.

Βέβαια δεν ειδα καμμια κίνηση για Λονδίνο.

Πολλοί συμμαθητές σας δεν ξέρουν για το blog, άρα εσεις που τηλεφωνάτε να τους το λέτε. Γλυτώνετε λόγια έτσι.

Τέλος αύτιο έρχεται ο Περικλής Κοροβέσης στο σχολείο. Θα υπάρχει ανταπόκριση αλλά δεν ξέρω αν θα μπορέσω να την "ανεβάσω" αύριο το βράδυ.

Γεια χαρά λοιπόν και τα λέμε.
Φυσικά θα έχω και φωτο. (3384)

3 σχόλια:

quartier libre είπε...

τα παιδιά μας, τριγύρω, κελαηδούνε... τα νέα σας κυκλοφορούν γρήγορα και άμεσα... τεχνολογία!
εσύ, τουλάχιστον, είσαι εξ ορισμού κοντύτερα στην τεχνολογία από μένα...
μ' αρέσει το blog σου. με το πολύ καλό σου χιούμορ!
δεν έχω καταφέρει ακόμα να έρθω να σας ευχαριστήσω. πού θα πάει όμως, θα ρθω...

συγκινήθηκα με το ELEFAS FAIRPLAY CUP
"ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ".
Ωχ! Να είστε όλοι καλά

guess!

Bonefleshed-Admin είπε...

Μακάρι να ζούσαμε και 'μείς στην εποχής της πληροφορίας και να μπαίναμε σε ενα blog/site/etc. για να μάθουμε τα νέα του σχολείου, αντι να καθόμασταν να καναμε τηλεφωνικές αλυσίδες σε τρία τμήματα, κάθε φορά που συνέβαινε κάτι. Θα χαρώ να τα πούμε, πολύ καλή δουλειά και καλή συνέχεια!

MANALISS είπε...

Quartier libre ακόμα "κυνηγάω" τα παιδιά σου και τους παλιούς συμμαθητές τους. Πες τους να μου στείλουν μηνυμα.
Σταμάτη εσύ τα λές αυτά που είσαι από αυτούς που στήνουν την εποχή της τεχνολογίας. Εσύ αγόρι μου θα διαμορφώσεις καταστάσεις τις οποίες εγώ και όι άλλοι "δεισόσαυροι" σαν εμένα θα ακολουθήσουν Ή θα εξαφανσιθούν! Ξέρεις που θα με βρεις. Και τα Χριστούγενα αν θες πίνουμε καφέ στη παραλία του Αιγίου.

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ