Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

09 Νοεμβρίου 2006

ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΜΕΙΝΕ!

Μια μόνο μέρα έμεινε μέχρι τη Συνέλευση των αποφοίτων. Νόμιζω ότι ο μόνος που έχει άγχος για τη Συνέλευση αυτή είμαι εγώ. Δεν ξέρω πως το έχω δεί αλλά θα ήθελα να πάει καλά και επίσης θα ήθελα να μπορέσει επιτέλους ο σύλλογος να "δουλέψει" για κοινό όφελος όλων σας. Φυσικά θα είμαι εκέι και θα κυκλοφορώ με βιντεοκάμερα. Μην αιφνιδιαστείτε αλλά εγώ θα τραβάω ό,τι βλέπω μπορστά μου. Ελπίζω να μην αναγκαστώ να κάτσω μπροστά από κανένα καθρέπτη για να έχω κάτι να βγάλω.

Σήμερα είχαμε και επισκέψεις. Μας επισκέφτηκε η Σοφία Κυριακόπουλου (96), εγκυμονούσα αλλα και απαστράπτουσα. Είναι κάποιες φάσεις που πραγματικά ορισμένοι άνθρωποι λάμπουν. Έτσι ήταν και η Σοφία σήμερα. Να είναι πάντα έτσι.

Εμείς συνεχίζουμε να ενημερωνόμαστε. Ετσι ο βιολόγοι μας ακόμα ψάχνουν να βρουν τι έγινε το κύταρο και όταν το βρίσκουν είναι τόσο ενθουσιασμένοι που το δείχνουν και στους άλλους.











Ο κ. Καρατζάς και η κ. Κορόζη φαίνονται στις φωτό να ψάχνουν στο μικροσκόπιο να βρουνε που πήγαν τα κύτταρα και αφοού τα βρίσκουν είναι τέτοιος ο ενθουσιασμός τους που το δείχνουν και στη κ. Σκαφτούρου (τη φυσικό μας).

Λίγα νέα σήμερα. Κλείνω λοιπόν γιατίπρέπει να κόψω τα κομμάτια από τη ταινία AMADEUS για την εκδήλωση για τον Μότσαρτ. Τα λέμε αύριο ή πιο καλά μεθαύριο. (2353)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ