Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

10 Απριλίου 2007

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

Χρόνια πολλά σε όλους σας. Σας εύχομαι η Ανάσταση του Κυρίου να σας χαρίσει υγεία, ευτυχία και ό,τι άλλο εσείς επιθυμείτε.

Εδώ είμαστε πάλι. Τα τριγλυκερίδια στα ύψη, η διάθεση επίσης. Όσο δεν κοιμήθηκα στην πενθήμερη κοιμήθηκα σε κάθε μέρα των διακοπών. Αυτό ήταν. Ας τα πάρουμε από την αρχή. Ας όψεται η TELLAS σήμερα έχουμε ανταπόκριση από την εκδρομή στη Κρήτη.

Πέρασε ο καιρός και φέτος ήταν η πρώτη φορά που συνόδευσα την εκδρομή αυτή σαν αρχηγός. Στην αρχή θεώρησα ότι δεν έγινε και τίποτα αλλά δεν ήταν έτσι. Το άγχος ήταν πολύ περισσότερο και η ευθύνη απείρως μεγαλύτερη. Αν και η ομάδα των συνοδών καθηγητών ήταν καλή (μπορούσαμε να συνεννοηθούμε και υπήρχε σύπνοια στις αποφάσεις), κατάληξα να μη μπορώ να μιλήσω για τρεις μέρες, και να κοιμάμαι επί ένα τριήμερο, όπου και όποτε εύρισκα "ίσωμα". Παρόλα αυτά μπορώ να πω ότι η εκδρομή πήγε πολύ καλά. Εμείς το ερμηνεύουμε αυτό από το γεγονός ότι δεν χρειάστηκε να φωνάξουμε για κάτι. Υπήρξε συνεννόηση με τους μαθητές σε όλες τις φάσεις και σε γενικές γραμμές τα αιτήματά τους ικανοποιήθηκαν όπως όμως και οι δικές μας απαιτήσεις έγιναν δεκτές. Έτσι (νομίζω) ότι δεν υπήρξαν παράπονα και όλη η εκδρομή κύλισε ομαλά. Να τη δούμε μέρα μέρα, όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά αν κανείς βρεθεί σε αυτά τα μέρη κάπου αξίζει και κάπου δεν αξίζει να πάει.

ΜΕΡΑ ΠΡΩΤΗ : Ηράκλειο
Η Κνωσσός κλασσικά είναι must.

Αν το μουσείο του Ηρακλείου έχει ανακαινιστεί όταν πάτε αξίζει να το γυρίσετε. Τα εκθέματα είναι εντυπωσιακά. (σε εμάς είχε ανακαίνιση). Για φαγητό πήγαμε στο "περί ορέξεως" αν θυμάμαι καλά το όνομα (είναι απέναντι από το κέντρο Λούκουλο στην οδό Κοραή - νομίζω- κάθετη στη πλατεία Ελευθερίας (Λιονταράκια)). Εδώ να πούμε ότι 5 άτομα, όσα και αν φάγαμε - και ήταν πολλά - δεν πληρώσαμε πάνω από 80 €. Μη φοβηθείτε να δοκιμάσετε νέες παραδοσιακές γεύσεις. Ήταν πολλές οι νέες γεύσεις και πολύ αξιόλογες. Τέλος πήγαμε στο Ενυδρείο.

Πολύ αξιόλογο με πολλά "εκθέματα". Είναι εντυπωσιακό και πραγματικά θέλει χρόνο. Αν πάτε από εκεί, φροντίστε να έχετε χρόνο και καλή παρέα. Μετά καταλήξαμε να πάμε στα Χανιά. Το Thalassa Resort στην Αγία Μαρίνα, έξω από τα Χανιά, είναι εντυπωσιακό και το προσωπικό είναι ο ορισμός της κρητικής φιλοξενίας. Κάθε μέρα και κάθε ώρα ήταν παρόντες με το χαμόγελο και τη θετική διάθεση φανερή. (έχουμε αντυμετωπίσει ξενοδοχοϋπάλληλους που συμπεριφέρονται σαν να τους είχαμε σκοτώσει όλητην οικογένεια και πολλοί από εσάς θυμούνται περιστατικά.) Το βράδυ πήγαμε στο κλαμπ Fazz. Είναι πάνω από την αγορά των Χανίων. Πολύ καλό με ανθρώπινες διαστάσεις και καλή μουσική. Χωρίς υπερβολές σε κανένα τομέα.

ΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΗ : Χανιά.
Η δεύτερη μέρα δυστυχώς δεν είχε επισκέψεις. Το λαογραφικό μουσείο στο λιμάνι είχε απεργία με αποτέλεσμα να μη μπορούμε να το επισκεφτούμε. Το μινωικό καράβι που φτιάχτηκε με βάση τα σχέδια στα αγγεία και τις τοιχογραφίες, με παραδοσιακό τρόπο για να μεταφέρει την Ολυμπιακή Φλόγα στη Κρήτη, δυστυχώς σαπίζει στα νεώρια των Χανίων. Εγκαταλειφθηκε στο λιμάνι και "το μαζέψανε" οι κατασκευαστές του (Θόδωρος και Χαράλαμπος Καραζεπούνης (Κοκκινάκης)) για να μη διαλυθεί εντελώς. Βλέπετε τον ρόλο του τον έπαιξε και τώρα μπορεί να παροπλισθεί. Πάντως αν κάποιος θέλει να το δει, μη φοβηθεί να χτυπήσει τη πόρτα στο Νεώριο στο τέρμα του λιμανιού. Αν είναι οι μάστορες μέσα θα του ανοίξουν και θα μπορέσει να το δεί.
Το διαλύσαμε νωρίς (γύρω στις 12:30 αφού κάναμε μια βόλτα στην ενετική πόλη) και μετά από ένα καφεδάκι στο λιμάνι (αξίζει), οργανώσαμε την ομάδα για τον ποδοσφαιρικό αγώνα του απογεύματος. (Μπλούζες παπούτσια και άλλα απαραίτητα), και πήγαμε για φαγητό στο "Μοναστήρι". Τουριστικό μαγαζί πίσω από το Γυαλί τζαμί, αλλά με πολύ καλό σέρβις και καλό φαγητό. Στις 5.30 πήγαμε στο ξενοδοχείο, όπου οι μισοί πήγανε για πσιίνα και οι άλλοι μισοί προετοιμάστηκαν για τον ποδοσφαιρικό αγώνα με τοπική ομάδα. Στις 7 πήγαμε στο γήπεδο όπου μας περίμενε μια έκπληξη, ο αγώνας ήταν 11Χ11 !!!! σε όλο το γήπεδο. Πολύ τρέξιμο για τα παιδιά μας που τους έπεσε λίγο βαρύ. Χάσαμε 2-0 αλλά στο υπόλοιπο γκρουπ είπαμε ότι στο τοπικό τουρνουά βγήκαμε δεύτεροι. Ήταν πιο διακριτικό. Το βράδυ είχε κλαμπ. Πήγαμε στο 4/4. Ηταν το κάτι άλλο. 37 σχολεία !!!Περίπου 2500 - 3000 παιδιά. Η μουσική χωρίς να αφήνει περιθώρια επικοινωνίας. Καλή όμως. Μόλις μετά τις 2.00 που έφυγαν κάποια σχολεία και τα αίσθημα "σαρδελοποίησης" που είχαμε μειώθηκε, μπορέσαμε να χορεψουμε. Από ότι μάθαμε το 4/4 είναι σχολικό κλαμπ. Δηλαδή δεν νομίζω να μπορεί να πάει κανείς μόνος του. Είναι στη Νέα Χώρα δίπλα στο Ναυτικό Ομιλο Χανίων (αν και νομίζω, ότι είναι το ίδιο το κτίριο του ΝΟΧ).

ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ : Ρέθυμνο.
Το Αρκάδι κλασσικά ήταν η πρώτη επίσκεψη.

Μετά το Αρκάδι, πήγαμε για φαγητό "στου Ζήση". Κλασσική ταβέρνα χωρίς τίποτα το ιδιαίτερο. Πολύ φτηνες τιμές σίγουρα και καλό φαγητό αλλα τίποτα το ιδιαίτερο. Βόλτα στο Ρέθυμνο. Εντάξει καλή και όμορφη πόλη το Ρέθυμνο. Μετά καφές στη Λίμνη του Κουρνά. Αξίζει να πάει κανείς. Πολύ ωραίο τοπίο, με βουνά και πυκνή βλάστηση. Το βράδυ ελληνάδικο. Πήγαμε σε ένα χωριό έξω από τα Χανια (Αρμένοι λέγεται και είναι γνωστό για το νερά του. Πολλά νερά μα πάρα πολλά νερά). Ακριβό κέντρο, και δεν το άξιζε (Πλάτανος το όνομα).

Η μουσική καλή αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις η διάθεση των παιδιών είναι αυτή που κάνει το κέντρο καλό. Και εδώ τα παιδιά παίρνουν άριστα.

ΗΜΕΡΑ ΤΕΤΑΡΤΗ : Χανιά.
Τα μαζέψαμε, τα φορτώσαμε και πήγαμε για τους τάφους των Βενιζέλων. Η θέα είναι εντυπωσιακή, και εξω από το "προσκύνημα" δεν έχει κάτι άλλο. Αλλά δίπλα στο κτήμα με τους τάφους έχει ανοίξει η "Κουκουβάγια", καφετέρια με υπέροχη θέα. Αρα μπορείτε κάλλιστα να πιείτε το καφεδάκι σας με θέα στο κόλπο των Χανίων. Αξίζει να το ευχαριστηθείς, με τετοια θέα.

Μετά επισκεφτήκαμε το σπίτι του Βενιζέλου στη Χαλέπα που λειτουργεί σαν Μουσείο. Είδαμε πολλά και ενδιαφέροντα και η κ. Βαρουχάκη μας ξενάγησε στο σπίτι.Αξίζει να το επισκεφτεί κανείς. (Το ραντεβού κλείνεται από το απέναντι κτίριο που είναι τα γραφεία)
Για φαγητό στο Ταμαμ. Παλιό λουτρό μέσα στην παλιά πόλη στο λιμάνι των Χανίων. Όμορφο και γραφικό αλλά καλό είναι να κάνετε κράτηση. Περάστε μια βόλτα νωρίτερα και κάνετε τη κράτηση. Αν είστε 3-4 άτομα καλα αν είστε 5 πείτε ότι είστε 6 άτομα γιατί τα τραπέζια είναι μικρά και ο χώρος επίσης. Είναι σαν τραπεζάκια ουζερί. Στενά και μικρά. Ωραίες γεύσεις και καλές μερίδες. Αλλά στεναχώρια.

Αυτή ήταν συνοπτικά όσα έγιναν στην πενθήμερη που ως γνωστό ήταν τετραήμερη.

Για σήμερα δεν γράφω τίποτα άλλο. Θα ήθελα να σας θυμίσω για σήμερα περίπου στις 9 το βράδυ να έρθετε στην Lavmi στη πάνω πλατεία στην Αγίου Ιωάννου και Ελβετίας στην πάνω Πλατεία της Αγίας Παρασκευής. Θα είμαστε αρκετοί εκεί.

Αύριο θα έχουμε ανταπόκριση από την σημερινή συγκέντρωση. Ένα θέμα επίσης που θα ήθελα να αναφερθώ είναι "Η αποστροφή της φωτογραφικής μηχανής και ο έρωτας της φωτογραφίας".

Χαιρετώ και τα λέμε. (11406)

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.