Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

29 Σεπτεμβρίου 2006

TGI FRIDAY

Μια ακόμα εβδομάδα ( η τέταρτη) έφτασε στο τέλος της. Η σχολική χρονιά προχωράει τρέχοντας. Εγώ έχω στα χέρια μου τον ΑΙΣΩΠΟ και καμιά πενηνταριά φωτογραφίες από την Θέμι τη Φούλια. Βρήκα δουλειά για το Σαββατοκύριακο. ( Αυτά τα γράφω επίτηδες για να σας παροτρύνω και να ψάξετε και εσεις. Εϊναι η επόμενη μέθοδος που θα χρησιμοποιήσω εκτός από τη γκρίνια.) Η Μαργαρίτα Χατζηνάσιου πρότεινε να ανεβάσω φωτό από γάμους - βαπτίσεις και άλλες κοινωνικές εκδηλώσεις. Πολύ ευχαρίστως αρκεί να μου στείλετε. Εννοείται ότι όταν έρθει μια φωτογραφία στα χέρια μου θα θεωρήσω δεδομένο ότι έχει εγκριθεί η δημοσίευσή της στο blog. Αλλιώς να μου το λέτε. Και μια και το συζητάμε πολλές ευχές για βίον ανθόσπαρτον στις Ευαγγελία Σταυρινάκη και την Κατερίνα Θεοδοσίου και φυσικά και στους συζύγους τους, που παντρέύτηκαν πρόσφατα. Η Κατερίνα δε είχε και κουμπάρα την Εβελυν (τη Γαβρήλου ;).
Αναλαμβάνουμε και αναγγελίες γάμων αν θέλετε. Είναι χαρά μου (μας) να μαθαίνω νέα σας.
Αντε να φτάσει και καμία φωτό. Αλήθεια πόσοι - πόσες έχετε παντρευτεί; Όλο και μαθαίνω για κάποιους αλλά υποθέτω ότι αυτοί για τους οποίους δεν μαθαίνω θα είναι πολλοί περισσοτεροι. Δηλώστε το αν θέλετε, όπως δηλώστε και αν οι κουμπάροι είναι επίσης απόφοιτοι (όπως ξέρω ότι έχει γίνει αρκετές φορές). Άντε να το παίξουμε και λίγο κοσμική στήλη γιατί από νέα στο σχολείο δεν έχει και πολλά.
Λοιπόν περιμένω φωτό και ανακοινώσεις. Σταματάω τώρα γιατί με κυνηγάει ο μεγαλοεκδότης της εφημερίδας ΠΡΟΒΟΣΚΙΔΑ από τον ΟΜΙΛΟ ΕΛΕΦΑΣ (βλέπε σχετκό link) για την ανταπόκριση μου στην εφημερίδα. Λυπάμαι αλλά πρέπει να δουλεψω για να πληρωθώ.
Καλό βράδυ, καλό Σ-Κ και αν προκύψει τίποτα τα λέμε. Αλλιώς από Δευτέρα.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εμείς μπαίνουμε κάθε μέρα... Εσείς? ΠΟυ είναι το χτεσινό post?? Κοπάνα ε?

Ας είναι λοιπόν γιατί σας συμπαθούμε!

Καλό μήνα!!!
Όμορφο Οκτώβρη να έχουμε!!

Ntinouli

MANALISS είπε...

Είπαμε το Σ-Κ γράφω μόνο αν έχει νέα. Ετσι το μόνο νέο που έχω είναι ότι η Σοφία Μαυραγάνη δίνει τις τελευταίες παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη.Έτσι προτίμησα να μη γράψω τίποτα.

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ