Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

07 Σεπτεμβρίου 2006

ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΣΕΙΡΆ.

Σήμερα ήλθαν οι φιλόλογοι συνάδελφοι μετά από το τριήμερο σεμινάριο. Τα σχόλια ήταν ποικίλα για τη ποιότητα της ενημέρωσης.
Σιγά σιγά ξεκινάμε κανονικά μαθήματα και μπαίνουμε σε σειρά.
Σήμερα έγινε μια πρώτη κουβέντα για εκδηλώσεις και ακούστηκαν τα εξής.
1. Να γίνει κάτι για τα 25 χρονα του σχολείου. Εγώ αντιπρότεινα μια συγκέντρωση αποφοίτων για γνωριμία και συζήτηση. Αν υπάρχει κάποια άλλη ιδέα, να την πείτε να δούμε τι μπορεί να να γίνει.
2. Ακούστηκε ότι θα γίνει η ημερίδα του ΣΕΠ με απόφοιτους πάλι. Άρα όσοι ενδιαφέρονται ας το δηλώσουν.
3. Μπήκε το ερώτημα : Τι γίνεται με τον Σύλλογο αποφοίτων αλλά δεν είχα απάντηση. Μήπως υπάρχει καμία απάντηση;
4. Είπα για την ταινία με υλικό από τη πορεία σας στο σχολείο αλλά συνειδητοποίησα ότι μιλάω χωρίς να έχω υλικό. Τι γίνεται; Δεν υπάρχει ενδιαφέρον για κάτι τέτοιο; Αν είναι έτσι να αράξω και να ασχοληθώ με τα δικά μου θέματα. Δεν νομίζω ότι δεν υπάρχει καθόλου υλικό. Μάλλον αδιαφορία ή βαρεμάρα υπάρχει. Δεν πειράζει και άλλες φορές είχα ιδέες που έμειναν χωρίς υλοποίηση. Η επιλογή είναι δική σας. Για δραστηριοποιηθείτε λιγάκι μπας και βγει κάτι καλό.
Σταματάω εδώ γιατί ήταν μια κουραστική ημέρα με πολύ ένταση και αρκετά νεύρα. Αν υπάρχει κάτι καλό ή νεότερο θα σας πω, αν και νομίζω ότι θα σας γράψω γραμματάκι και θα το στείλω σε όλους. Έτσι θα είναι σίγουρο ότι θα το δείτε. Καλο βράδυ.

3 σχόλια:

MANALISS είπε...

Η εργασία για την Καισαριανή κάπου είναι. Δεν ξέρω που βρίσκονται οι εργασίες που είχαν γίνει όπως η άλλη με το σπήλαιο της Παιανίας. Εγώ είχα στο μυαλό μου περισσότερο φωτό από δημοτικό, που είναι σπάνιες και σίγουρα θα υπάρχουν στο αρχείο, ή από εκδηλώσεις, εκδρομές, γιορτές αυτής της περιόδου - κάπου γύρω στο 1982 έως 1988-89, όπου είναι νεκρή περίοδος. Από το 1991 και μετά βρήκα περίπου 25 φιλμ που τα έχω δώσει για ψηφιοποίηση και δυο ταινιάκια από την εκδρομή στο Μέτσοβο κλπ. Δεν έχω βρει τίποτα από σχολικές γιορτές ή από την εκδρομή του 1992 στη Κρήτη. Την πρώτη εκδρομή αν και τραβούσα συνέχεια φωτό. Δεν ήμουνα όμως ο μόνος. Ήταν και άλλοι.
Τέλος πάντων. Πες πες όλο και κάτι θα γίνει.
(Αλήθεια ποιός Μανώλης;)

MANALISS είπε...

Χάνουμε στο μέτρημα; Και μια και το συζητάμε δεν θυμάμαι να έχω το mail σου.Για διόρθωσε το σε παρακαλώ και όσα άλλα mail έχεις από συμμαθητές της σειράς σου (και όχι μόνο).

MANALISS είπε...

Τα πράγματα είναι απλά. Θα μου στείλεις ένα απλό "γεια" στο manaliss@gmail.com. Θα δω τη διεύθυνση σου και θα σου στείλω ό,τι υλικό έχω και εσύ στη συνέχεια ό,τι νέα e-mail έχεις.

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ