Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

26 Σεπτεμβρίου 2006

ΟΛΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΤΡΙΑΝΤΑ!!!

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κατι εντυπωσιακό να γράψω αλλά έχω παρατηρήσει ότι κάθε μέρα οι επισκέψεις αυξάνονται ανά 30 - 35 άτομα. Δεν ξέρω αν είναι οι ίδιοι ή άλλοι αλλά θεωρώ υποχρέωσή μου να έχω κάτι νέο να δείξω.
Έτσι σήμερα στο σχολείο έγινε μια πρώτη κουβέντα για κάποιες εκδηλώσεις για τα 25 χρόνια του σχολείου. Φυσικά θα γίνουν κάποιες εκδηλώσεις αλλά μέσα από αυτές σκοπός είναι να γνωριστείτε όπως έχω πει πολλές φορές. Ο χρόνος ορίζεται κάπου στην άνοιξη και πιθανόν θα έχουν τη μορφή ενός πολλαπλού χάπενινγκ με πολλές εκδηλώσεις. Εκεί θα προσπαθήσουμε να υπάρχει η ώρα του αποφοίτου. Ακόμα δεν έχει καθορισθεί τίποτα αλλά ο στόχος είναι να μιλήσουμε, να θυμηθούμε, να οργανώσουμε. Φυσικά και θα είστε ενήμεροι μόλις ανακοινωθεί το παραμικρό.
Επίσης μάλλον μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα έχω στα χέρια μου το πρώτο υλικό από απόφοιτους. Επιμένω ότι ο καθένας σας πρέπει να δεί λίγο πιο ζεστά το όλο εγχείρημα γιατί δεν μπορώ να δεχτώ ότι δεν έχετε καμμία φωτογραφία από το σχολείο. Απλά νομίζω ότι αφήνετε να τις βρουν οι άλλοι. Η προσπάθεια είναι συνολική - συλλογική και μόνο έτσι θα προχωρήσει.
Επίσης μετά από μαραθώνιες διαβουλεύσεις με τον αντιπρόεδρο της ΕΛΕΦΑΣ αποφασίστηκε για λόγους αμοιβαίας προώθησης και προβολής να φιλοξενείται link στο blog για την εν λόγω ιστοσελίδα. Αντιλαμβάνομαι όμως ότι πολλοί έχουν ένα καλό οικόπεδο κάπου στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ. Αν δεν το φτιάξατε για αποκλειστικά προσωπική χρήση και ικανοποίηση, ενημερώστε με να βάλω το αντίστοιχο link, ώστε να γίνει γνωστό το site και σε άλλους απόφοιτους. Για κάποια που γνωρίζω, θα ήθελα να μου δώσετε την έγκριση ώστε να τα κοινοποιήσω. Για τα δύο που ήδη αναφέρω ομολογώ ότι αυθαιρέτησα αλλά ήθελα να δω πως γίνεται. Τώρα που έμαθα μπορώ και επιθυμώ να εμφανίσω ό,τι άλλο υπάρχει. Περιμένω λοιπόν να μου πείτε.
Αυτά προς το παρόν. Αύριο πάλι τα λέμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ