Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

27 Σεπτεμβρίου 2006

ΘΑ ΓΙΝΩ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ!!!

Έχω την αίσθηση ότι βρίσκομαι στα όρια του ΙΝΤΕΡΝΕΤ - αλκοολισμού. Γιατί το λέω αυτό; Γιατί μόλις μπω στο σπίτι, ανοίγω τον υπολογιστή, ψάχνω να δω τα e-mail και κοιτάω όλο αγωνία τον μετρητή επισκέψεων στο blog. Αμέσως μετά σκέπτομαι να δω τι θα γράψω σήμερα και ποιον θα ενοχλήσω για φωτογραφίες και βίντεο. Μετά από αυτά σκέφτομαι τι έχω για δουλειά, τι σημειώσεις και τι διαγωνίσματα πρέπει να βγάλω. Άρα έχω αλλάξει τα κέντρα ενδιαφέροντός μου. Αυτό νομίζω ότι δεν έίναι καλό. Θα έχετε ίσως παρατηρήσει ότι σε πολλές περιπτώσεις υπάρχει άμεση απάντηση σε mail, που μου στέλνετε. Αυτό γίνεται γιατι είμαι 24/7 μέσα στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ και πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή. Αυτό σημαίνει ότι έχουν αλλάξει οι προτεραιότητες μου στη δουλειά. Έχω αρχίσει να ανησυχώ.
Γι' αυτό να δούμε τι έγινε σήμερα στα γρήγορα και να βγάλω κάτι σημειώσεις που έχω μήπως αισθανθώ καλύτερα.
Λοιπόν σήμερα δεν έγινε τίποτα. Αυτά.
Άντε γεια.
Καλά άντε να πούμε έτσι κάτι για αλλαγή. Το σχολείο ντύνεται με πλακάκια σε όλες τις εξωτερικές επιφάνειες. Η αισθητική εικόνα είναι ωραία αλλά το σχολείο είναι γιαπί από το καλοκαίρι. Θα το δείτε όταν με το καλό βρεθούμε στο σχολείο. (Καταλάβατε πόσο αλήθεια ήταν η προηγούμενη έκφραση ότι δεν έγινε τίποτα)
Άντε γεια. Αύριο τα υπόλοιπα.

1 σχόλιο:

Konstantinos Karvounis είπε...

Δεν είστε ο μόνος σε αυτή την κατάσταση με το Ίντερνετ... Από προχτές που έβαλα DSL σε μία τέτοια φάση είμαι...

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ