Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

30 Νοεμβρίου 2008

Party animal εδώ...

Βρέθηκα προχθές στο πάρτι του ΕΛΕΦΑΣ. Μικρός χώρος, εντυπωσιακός διάκοσμος, πρωτότυπος, μια νύφη (original) να κυκλοφορεί, ωραία μουσική. Μέχρι και Rafaella Carra ακούσαμε. Και απόφοιτοι, πολλοί απόφοιτοι, μα πάρα πολλοί απόφοιτοι.Ε! Εντάξει πάντως πολλοί. Και σε ομάδες. Χωριστές ομάδες. Μα πολύ χωριστές ομάδες. Τόσο χωριστές που δεν μιλούσαν μεταξύ τους. Και εκεί έρχεται ο Σπύρος και μου λέει - μέσες άκρες - καλά αυτούς τους ξέρω, τους νεότερους δεν ξέρω. Και τον "αρπάζω" και αρχίζω τις συστάσεις. Και μετά άρχισαν να μιλάνε μόνοι τους - ναι ξέρουν να μιλάνε - . Το ίδιο και με το Γιώργο και μετά με άλλους και μέχρι να φύγω συστάσεις έκανα. Και εκεί μου "μπηκε" η ιδέα: δεν τους φωνάζω στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μπας και τους γνωρίσω μεταξύ τους. Και έτσι βγήκε το group στο facebook που σας καλεί για να γνωριστείτε. Βγάλτε επισκεπτήρια (κν επαγγελματικές κάρτες - αν δεν έχετε μην αγχώνεστε : στο WORD ένα κειμενάκι με ονοματεπώνυμο-έτος αποφοίτησης. Τα άλλα θα τα βρείτε από κοντά. Εγώ ίσως έχω αυτοκόλλητα και μαρκαδόρο. Να γράφω ονόματα και να σας "ταμπελλώνω". Λοιπόν αυτά. Κανονίστε τα ραντεβού σας και τις υποχρεώσεις σας και να είστε εκεί.
Τη καλημέρα μου σε όλους σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ