Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

14 Νοεμβρίου 2008

Σε δουλειά να βρίσκομαι...

Φροντίζετε να μου στέλνετε πράμα. Πάντως μου αρέσει γιατί ενημερώνω και ενημερώνομαι.Πρώτα από όλα, για τη Παρασκευή 28 Νοεμβρίου όλα τα party-animals θα μαζευτούν στο πάρτι του ΕΛΕΦΑ.
Μας καλεί ο Δημήτρης ο Σουσούδης (2000 ή 2001 πάντα τα μπερδεύω) άρα το τσούρμο της παρέας του 2000 θα είναι εκεί, θα είναι και οι συνήθεις ύποπτοι από τα παλαιότερα έτη (92, 93, 94) και από εκεί και μετά όποιος άλλος θέλει. Καλό θα είναι να γνωριστείτε (λύσσα πια με αυτό το πράγμα). Άρα ελάτε όσο περισσότεροι μπορείτε. Αυτοί που δεν έχουν εμπειρία, μπορώ να πω ότι σε όλα τα πάρτι του ΕΛΕΦΑ αν μη τι άλλο περνάμε καλά, πολύ καλά. Εγώ δεν ξέρω αν θα είμαι και φυσικά δεν οργανώνω εγώ το πάρτι - επειδή το ανεβάζω εδώ (το γράφω γιατί έχει δημιουργηθεί και αυτή η παρεξήγηση)
Μεταφέρω το κειμενάκι όπως μου ήρθε.

Την Παρασκευή 28η Νοεμβρίου
στο Obi Uptown Σκουλενίου 2, Πλατεία Κλαυθμώνος (πρώην Χοροστάσιο)
θα διεξαχθεί το Party ΕΛΕΦΑ,
με πολύ καλό γούστο, λιτό και απέρριτο ντεκόρ.

Είσοδος με ποτό (10 ευρώ)

Βάζω και την αφισσούλα
Πάει και αυτό.
ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ : Από τον Ιλαν για την σημερινή συναυλία... (όπως ήρθε)

Sas grafo gia na sas po oti akuronetai to shmerino live sto Mhxanourgeio meta paraklhshs ths Prutaneias tou Polytexneiou, logo anamenomenhs foithtiko-anarxikhs surrakshs.

Λογικό το βρίσκω. Είναι περίεργες μέρες. Τέλος πάντων είμαι σ΄θγουρος ότι ο Ιλάν θα βρει τρόπο να αναπληρώσει.

Σήμερα έγινε η σχολική γιορτή. Ήταν το κάτι άλλο. Άρεσε σε όλους μικρούς - μεγάλους. Ένα μεγάλο μπράβο στο παιδιά. Δουλέψανε δυο εβδομάδες ακούραστα αλλά το αποτέλεσμα τους δικαίωσε. Ζωντάνια, φρεσκάδα, νέες ιδέες, πολύ ωραία. Μάγκες των επόμενων χρονιών ο πήχυς ανέβηκε πολύ οπότε να είστε προσεκτικοί όταν ανοίξετε το στόμα σας να πείτε να οργανώσετε γιορτή.

Αχ!!! Νομίζω ότι έχω αρχίσει να μεγαλώνω.Τέλος πάντων. Τη καλησπέρα μου σε όλους σας.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ena parapono exw na ekfrasw stous apofoitous! Emeis pou eimaste ekswteriko kai theloume na pigainoume sta party, ta xanoume! Giati den to kanete ta Xristougenna pou tha eimaste ekei...?
Angela Christidi '99

MANALISS είπε...

Πότε θα είσαι εδώ Άντζελα;

Ανώνυμος είπε...

Tha vriskomai Ellada opws fantazomai kai oi ypoloipoi tou ekswterikou panw katw, apo 20 Dekemvriou mexri 3 Ianouariou. Angela Christidi '99

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ