Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

12 Νοεμβρίου 2008

Τους έχω 400...

... τους φίλους στο FACEBOOK. (Μη βιαστείτε να σχολιάσετε)
Αυτό το οποίο κάνει αυτή τη δήλωση σημαντική είναι ότι περίπου 15 είναι οι εξωσχολικοί μου φίλοι και οι υπόλοιποι είναι απόφοιτοι.
Το θέμα μπορούμε να το προσεγγίσουμε από δυο πλευρές.
Η μία λέει : Μα καλά μόνο 15 φίλους - εξωσχολικούς - έχεις; Είναι ένα θέμα δεν λέω. Πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ, μήπως για τη κοινωνική μου ζωή; Μήπως να βγαίνω πιο συχνά; Να μιλάω πιο πολύ; (πόσο πια δεν ξέρω...)
Η άλλη όμως λέει : 385 παλιοί σου μαθητές (περίπου ένας στους τρεις) δήλωσε την επιθυμία να γίνει φίλος μαζί σου έστω και διαδικτυακά - αν και πολλοί από αυτούς είναι και εξωδικτυακοί φίλοι -. Είναι σημαντικό ότι πλην ελαχίστων (2-3 περιπτώσεις) σε όλες τις άλλες οι ίδιοι μου ζητήσατε να γίνω φίλος σας. Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό για μένα. Γιατί μου δίνει κάποιες ενδείξεις ότι οι σχέσεις που φτιάξαμε μέσα στις αίθουσες, δεν ήταν παροδικές. (Τουλάχιστον για τους περισσότερους). Επίσης το γεγονός ότι πολλοί από εσάς συχνά πυκνά ρωτάτε για το σχολείο μου δείχνει ότι γενικά έχετε καλές αναμνήσεις από το πέρασμα σας από το σχολείο.
Δεν ξέρω αν εγώ έχω την ανάγκη να το δώ έτσι πάντως το σίγουρο είναι ότι μου αρέσει και φυσικά σας ευχαριστώ για αυτό.
Να δούμε και κάποια νέα.
Αυτή τη βδομάδα έχουμε "ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ" που σημαίνει προβολές στο CDI. Η σύγχρονη τεχνολογία μας έχει δώσει τη δυνατότητα, με απλά μέσα να μετατρέπουμε μια αίθουσα σε αίθουσα προβολής.
Εχθές γιορτάστηκε η 11 Νοεμβρίου που σηματοδοτεί τη λήξη του Β Παγκοσμίου πολέμου. Είναι γιορτή που οργανώνεται αποκλειστικά από τον Γαλλικό τομέα. Είναι μια καινοτομία, γιατί στον γαλλικό τομέα γενικά δεν υπάρχουν εορτασμοί (κανενός τύπου). Πάντως η περυσινή πρώτη προσπάθεια φέτος εξελίχθηκε σε μια πολύ πιο ενδιαφέρουσα γιορτή.
Το Σάββατο είχαμε HALLOWEEN (!!!)πάρτι στο σχολείο. Δεν ξέρω πως ξεκίνησε και τι ακριβώς έγινε. Γνωρίζω πάντως ότι μέχρι τις 2.00 πμ μαζεύανε. Αν μάθω κάτι παραπάνω θα σας πω. Και αυτό είναι καινοτομία.
Τη Παρασκευή 14 Νοεμβρίου θα έχουμε τη γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου. ΚΑι εδώ έχουμε μια καινοτομία. Τη γιορτή οργανώνουν οι μαθητές με την διακριτική υποστήριξη της κ. Φαρμάκη και του κ. Αναγνώστου (ναι ναι του Δημήτρη από τη πρώτη σειρά αποφοίτων). Έχουν μεγάλα σχέδια. Θεατρικό σκετσάκι (με την υποστήριξη της κ. Ενγκελμαν στη κίνηση και στο στήσιμο αλλά και τα σκηνικά), θα έχουν αποσπάσματα από ντοκουμέντα (εδώ παίζω εγώ), και ηχητικά ντοκουμέντα. Η γιορτή θα γίνει την 3-4 ώρα και φυσικά όσοι από εσάς θέλουν είναι ευπρόσδεκτοι.
Φέτος κατά τα φαινόμενα δεν θα έχει BAZAAR. Αυτό γίνεται για δεύτερη χρονιά. Φαίνεται ότι οι δυο προσπάθειες των προηγούμενων ετών δεν αποδώσανε. Όμως θα γίνει στις 13 Δεκεμβρίου - ημέρα Σάββατο - θα γίνει γιορτή των Χριστουγέννων, με σειρά εκδηλώσεων και happenings σε όλη τη διάρκεια της ημέρας και κατάληξη πιθανώς (αν κρίνω από πέρυσι) μια χορευτική βραδιά.
Τη Τετάρτη 19 του Νοέμβρη η Β' λυκείου. Η Θετική και Τεχνολογική θα πάμε στο Δημόκριτο ενώ η Θεωρητική θα επισκεφτεί την έκθεση Ticciano. Τη παραπάνω Τετάρτη όλο το σχολείο θα είναι σε παιδαγωγική έξοδο σε διάφορες μεριές. Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να τις βρείτε στη διεύθυνση http://informlfh.blogspot.com
Τη Τετάρτη 19 Νοεμβρίου θα έχουμε και ενημέρωση γονέων (εντάξει δεν σας αφορά αλλά έτσι το είπα για να σας θυμίσω παλιές μέρες)
Λοιπόν τα είπα όλα. Δεν ξέρω αν άφησα τίποτα. Ό,τι νέο κυκλοφορήσει θα το μάθετε πρώτοι. Αν εσείς θέλετε να μοιραστείτε κάτι με τους απόφοιτους απλά πείτε το μου. Εγώ κρατάω μυστικά ( :) ).
Τη καλησπέρα μου σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ