Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

25 Νοεμβρίου 2008

Τελικά σας άρεσε.

Έχω πολλές φωτογραφίες από το σχολείο και από δεκάδες εκδηλώσεις. Προσπαθώ εδώ και τρία χρόνια να φτιάξω μια ταινία για τα 25 χρόνια του σχολείου. Δεν τα έχω καταφέρει - η αλήθεια είναι. Αλλά το υλικό υπάρχει. Εν τω μεταξύ πάντα προβληματιζόμουνα αν θα έπρεπε "να σας εκθέσω" στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ. Και έτσι δεν έκανα τίποτα.
Χθες όμως μιλώντας με κάποιους από εσάς - και μάλιστα "παλιούς" (δε λέω πόσο) - μου είπαν ότι θα τους άρεσε σαν ιδέα να το δουν. Όπερ και εγένετο και είναι εδώ.
Η Μηχανή του Χρόνου όπως λέω είναι η εισαγωγή της ταινίας και μας γυρίζει στα 1981 όταν πρωτοξεκίνησε η λειτουργία της σχολής στα κτίρια που είναι τώρα.
Η ανταπόκριση ήταν εντυπωσιακή.και μάλλον μου έδωσε ώθηση να ανεβάσω και άλλα κομμάτια. Το επόμενο (που είναι και έτοιμο) είναι ο Αίσωπος. Οι πρώτοι μαθητές ξέρουν οι άλλοι θα μάθουν.Από εκεί και μετά θα προσπαθήσω σιγά σιγά - σε τακτά διαστήματα - να φτιάχνω ένα μικρό κομμάτι και να το ανεβάζω. Έτσι ίσως τελικά να ολοκληρωθεί κάποτε. Το σενάριο της ταινίας μπορείτε να το δείτε εδώ και εδώ και εδώ και εδώ και τέλος εδώ.Με το που θα ολοκληρωθούν τα κομμάτια θα τα κολλήσω και voila το έφτιαξα. Λέμε τώρα. Τρία χρόνια προσπαθώ αλλά δεν μου βγαίνει. Τέλος πάντων.
Κάτι άλλο τώρα. Τον Μάρτιο ή Απρίλιο οργανώνεται πάλι ημερίδα ΣΕΠ στο σχολείο και πάλι θα χρειαστούμε την βοήθεια όσων από εσάς έχουν την δυνατότητα να έρθουν να μιλήσουν στα παιδιά για τα επαγγέλματά τους. Θα σας έρθει mail - πρόσκληση αλλά όχι από εμένα αλλά από το σχολείο. Εγώ απλά σας ενημερώνω για να είστε έτοιμοι. Αυτά προς το παρόν. Αργότερα βλέπουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ