Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

01 Δεκεμβρίου 2008

Είναι κολλητικό τελικά...

Μου ήρθε από την Ιλντα (95) και το ανεβάζω. Το Σάββατο 20 Δεκεμβρίου θα γίνει μάζωξη των αποφοίτων του 1995 στο σπίτι της Βάλιας Πάτσιου, οδός τρεχαγυρευόπουλου αριθμός εξωφυλαρούχα. Όποιος θέλει ας μου στείλει το αίτημα ή να χρησιμοποιήσει τα "κονέ" του. Αφού περάσει face control θα του δώσω οδό και αριθμό και τηλέφωνο επικοινωνίας.
Αυτάαααα. Έμαθα ότι θέλει να ανακαινίσει το σπίτι, γι' αυτό μας φωνάζει. Ναι θα είμαι και εγώ εκεί.... (χαρέεεεςςςς) και ίσως δεν είμαι μόνος (ξανά χαρέεεεεςςςςς) Τη καλησπέρα μου.

ΥΓ την υπόλοιπη εβδομάδα θα είμαι εκτος Αθηνών Η/Υ ΙΝΤΕΡΝΕΤ κλπ κλπ άρα μην ανησυχήσετε, θα σας απαντήσω. (πάω τετραήμερη στα Γιάννενα με τη Γ' λυκείου....ξανά ματά χαρέεεεςςςςςς)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ