Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

14 Ιουνίου 2007

ΩΡΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!!!

Όπως ίσως καταλάβατε πήγα επιτέλους στην έκθεση φωτογραφίας της Μαρίας Σούλη. Μη ζητάτε συνέντευξη γιατί δεν πήρα. Πιάσαμε τη κουβέντα και η ώρα πέρασε και όταν σκέφτηκα τη συνέντευξη κανείς δεν είχε όρεξη.

Ο χώρος πολύ ωραίος και φυσικά οι φωτογραφίες ήταν το κάτι άλλο. Ειλικρινά δεν μπορούσα να φανταστώ ότι μπορούν οι φωτογραφίες να έχουν τόσα χρώματα. Όπως επίσης ήταν δύσκολο να φανταστώ, ότι σε καθημερινές εικόνες υπάρχει τέτοιο πλήθος χρωμάτων.

Το μόνο σχόλιο που έχω να κάνω είναι ότι είναι τόσο πεζή η καθημερινότητα μας που δεν βλέπουμε τι υπάρχει γύρω μας. Καλό θα ήταν λοιπόν να αρχίσουμε να παρατηρούμε.

Φυσικά και ζήλεψα, γιατί θυμήθηκα "τη νιότη" μου που γυρνούσα και έβλεπα το κόσμο μέσα από το σκόπευτρο της μηχανής μου. Που κατέγραφα στιγμές της καθημερινότητας με τον τρόπο που εγώ ήθελα. Για να μη μιλήσω για τον σκοτεινό θάλαμο, και τη μαγεία που αισθάνεσαι όταν "έρχεται" η φωτογραφία. Τέλος πάντων. Σε λίγο καιρό επίκεινται αλλαγές και μάλλον ο χώρος αυτός θα γίνει πιο προσωπικός και εκεί θα ανεβάζω δικές μου φωτογραφίες και φωτοσειρές. Θα ενημερωθείτε έγκαιρα.

Έμαθα και νέα πολλά για γάμους και κουμπαριές. Αυτά που φτάνουν στα αυτιά μου "μιλάνε" για πολλούς γάμους και "κουμπαριές". Αυτό που μου αρέσει σε όλη αυτή τη διαδικασία είναι ότι η "κοινότητα" του σχολείου καλά κρατεί. Τι εννοώ με αυτό. Αν και το σχολείο είναι "παναθηναϊκό", μαζεύοντας μαθητές από όλη την Αθήνα και όχι από τη γειτονιά, οι παρέες εξακολουθούν να διατηρούνται και περνάνε σε επόμενη φάση, μερικές φορές γάμου αλλά αρκετά πιο συχνά σε φάση κουμπαριάς. Σε κάθε περίπτωση, εύχομαι σε όλους να ζήσουν πολλά και καλά χρόνια. Μαθαίνω επίσης και για πολλά γεννητούρια ή επερχόμενα γεννητούρια. Και εδώ εύχομαι τα καλύτερα.

Ακόμα δεν έχουμε πληροφόρηση για τη Κυριακή. Επισκεφτείτε το site του elefas για να πληροφορηθείτε, ή επικοινωνείστε με το σύλλογο.

Εγώ σήμερα παρέδωσα το τελευταίο δέμα γραπτών και τελείωσα με τις διαδικασίες γραπτών και διόρθωσης για φέτος. Τώρα έχει τη προετοιμασία για του χρόνου. Ήδη βγήκαν οι φωτοτυπίες που θα δοθούν στους μαθητές τη πρώτη μέρα σχολείου. Αλλά υπάρχουν ακόμα πολλά άλλα να γίνουν. Φυσικά περιμένουμε και τα αποτελέσματα από τις φετινές εξετάσεις.

Αυτά για σήμερα. Ο καταμετρητής ενεργοποιήθηκε πάλι και φυσικά βρήκα ποιος μετράει.Εγώ. (13651)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ