Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

11 Ιουνίου 2007

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΛΙΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.

Εδώ που τα λέμε δεν βρέθηκε απλά κλέβουμε από άλλες υποχρεώσεις για να γράψω δυο λόγια.

Γνωρίζω καλά ότι είμαι σε εκκρεμότητα όσον αφορά τη Μαρία Σούλη. Δυστυχώς τη Παρασκευή δεν μπόρεσα να πάω και έτσι δεν μπόρεσα να έχω την συνέντευξη που σας υποσχέθηκα. Πιθανότατα τη Τετάρτη. Από την άλλη όμως δεν μου είπε κανείς τι έγινε στα εγκαίνια. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι δεν ήταν κανείς από τους παλιούς συμμαθητές εκεί. Τουλάχιστον "οι κολλητοί-ες" θα ήταν.Περιμένω δυο λόγια για να μην αρχίσω να γράφω τα δικά μου. Γνωρίζω επίσης ότι υπάρχουν κάποιοι απόφοιτοι με σπουδές στη φωτογραφία αλλά και επαγγελματίες. Σκέφτομαι ότι θα ήταν καλή ιδέα να περάσουν από εκεί για μια καλησπέρα και να που δυο "κουβέντες".

Τελευταία εβδομάδα εξετάσεων και επιτέλους τελειώνει το τρέξιμο. Σήμερα μάζεψα πάλι ένα "δεματάκι" για διόρθωση. Έχω να ασχοληθώ για σήμερα αύριο. Από την επόμενη εβδομάδα έχουμε τις βαθμολογίες και τα αποτελέσματα αλλά τουλάχιστον δεν θα έχω "δουλειά στο σπίτι".

Τη Κυριακή 17 Ιουνίου θα έχει αγώνες στα γήπεδα του σχολείου μεταξύ αποφοίτων - .... (;). Δεν ξέρω ακριβώς τι θα γίνει και πως. Ξέρω ότι θα κρατήσει από τις 12 μέχρι τις 6 το απόγευμα. Ελπίζω να μάθω έγκαιρα και να σας ενημερώσω. Θα υπάρχει "και κάτι να τσιμπήσουμε" από ότι έλεγε το μέιλ. Για να μη φανταστείτε ότι θα φάτε το μεσημεριανό ήλιο "ξεροσφύρι".

Αυτά για σήμερα. Το PATHFINDER εξακολουθεί να μη δουλεύουν οι μετρητές του έτσι απλά δεν μετράμε. Αλλά "ποιος μετράει!!!".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ