Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

08 Ιανουαρίου 2012

Ο Νικήτας Μπαχάρας στο Bazart της Mart.

Όλα μόνος μου πρέπει να τα κάνω πια. Εγώ να ψάχνω τις εφημερίδες, εγώ να βρίσκω τις πληροφορίες και τα βιογραφικά...Όλα μόνος μου. Χάθηκε να μου στείλετε ένα σημείωμα με τα σχετικά...Τέλος πάντων. 

Λοιπόν ο Νικήτας είναι ανάμεσα στους καλλιτέχνες του Bazart (Σόλωνος 10 και Ηρακλείτου) και θα είναι μέχρι τις 3 Φλεβάρη. Δεν ξέρω ποιες ώρες θα είναι εκεί αλλά αν είναι - τον βλέπετε στη φωτό - χαιρετείστε τον. Είπαμε...σκοπός είναι να γνωριστείτε.

Λοιπόν βρήκα και ένα σύντομο βιογραφικό, και το παραθέτω...για ενημέρωση. Τώρα συμμετέχει στο 9ο Bazart. 

Αυτά.Τη καλημέρα μου και καλή χρονιά...  

 

ΜΠΑΧΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ 

 

Ο Νικήτας Μπαχάρας γεννήθηκε στην Αθήνα το 1979. Σπούδασε γλυπτική στη Σχολή Καλών Τεχνών Πανόρμου Τήνου. Αποφοίτησε με άριστα από της σχολή και στη συνέχεια φοίτησε στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας, επικεντρωνόμενος στη ζωγραφική. Η πρώτη του συμμετοχή σε ομαδική έκθεση ήταν στο 8ο Bazart νέων καλλιτεχνών, στην γκαλερί M art Space (Δεκέμβριος 2010-Φεβρουάριος 2011) .

Τα έργα του (λάδι σε μουσαμά) εστιάζονται κυρίως σε μία θεματική που προσπαθεί να συνδυάσει το αστικό τοπίο με τις σύγχρονες κοινωνικές αναταραχές μιας ελληνικής κοινωνίας όπου η εκκλησία, η αστυνομία και η αποξένωση της αστικής ζωής καταλαμβάνουν κεντρικό χώρο. Ο καλλιτέχνης δεν θεωρεί τίποτα δεδομένο. Αστυνομικοί συγκρούονται με αναρχικούς και οι ίδιοι άνθρωποι πίνουν καφέ μαζί. Όλα αυτά σε ένα ζοφερό αστικό περιβάλλον όπου η μοναξιά αναδύεται άλλοτε μέσα από τη ζωή του διαμερίσματος και άλλοτε μέσα από πορείες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ