Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

18 Ιανουαρίου 2011

Μου ήρθε μια ιδέα...

Είμαι μάλλον από τους αρχαιότερους του σχολείου - γενικώς. (Μη σχολιάσετε... Ωραία) Θα σας ενδιέφερε σαν ιδέα να σας μεταφέρω αναμνήσεις από όλα αυτά τα χρόνια (μόλις 21 στο σχολείο - 1990 -1991 ήταν όταν πρωτοήρθα).
Υπάρχουν πάρα πολλά. Άλλωστε το κυβερνητικό απόρρητο αίρεται μετά 30 χρόνια... Για δες σύμπτωση και εμείς για 30 χρόνια μιλάμε. Βέβαια τα γεγονότα θα είναι πιο πρόσφατα και επειδή θα φωτογραφίζουν πρόσωπα και πράγματα θα ισχύσει το κλασσικό : όλες οι μαθήτριες θα λέγονται... Μαρίες και όλοι οι μαθητές θα λέγονται... Γιάννηδες. Τώρα αν κάποιοι θυμηθούνε κάποια γεγονότα καλώς. Θα προσπαθήσω - όσο με βοηθάει η μνήμη μου να τα τοποθετήσω και χρονικά. Και αν έχω και καμιά φωτό....(αφού το ξέρετε το "πρόβλημα" μου (κν βίτσιο) με το αρχείο) θα τις ανεβάσω.

Θυμάμαι το 1992 στη Κνωσσό που σας κυνηγούσα με τη φωτογραφική μηχανή τότε και μου γκρινιάζατε ότι σας κούραζα... να σας δω 20 χρόνια μετά που θα βλέπετε τις φωτογραφίες τι θα λέτε.

Θυμάμαι το 1995 (νομίζω) στα Ζαγοροχώρια - στις κολυμβήθρες ανάμεσα στα δύο Πάπιγκα - που με έκραζε ο...Γιάννης ότι η βιντεοκάμερα "δεν λέει" - τότε είχα πρωτοαγοράσει την Hi8 βιντεοκάμερα και το έπαιζα Γιαπωνέζος. Αν και έχω χάσει τα ίχνη του, θα ήθελα να τον δώ τώρα που θα δει το βίντεο μετά τόσα χρόνια...

Είπαμε : "Καταγράφουμε το παρόν - Δημιουργούμε τις μνήμες του μέλλοντος" Το κόστος είναι μεγάλο μια και δεν ζεις τη στιγμή αλλά το κέρδος είναι μεγάλο, μια και αφήνεις το ίχνος της στιγμής για το μέλλον. Αν θέλετε να δείτε την άποψη μου για την φωτογραφία κοιτάξτε εδώ...

Μείνετε συντονισμένοι.

Τη καλησπέρα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ