Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

15 Μαρτίου 2007

ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΥΠΟΥ.

Σήμερα ολοκληρώθηκαν οι εκδηλώσεις για την εβδομαδα τύπου. Οι εκδηλωσεις περιελάμβαναν συζητήσεις με δημοσιογράφους αλλά και επισκέψεις σε εφημερίδες και ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς.

Σήμερα είχαμε τις επισκέψεις. Όλο το σχολειο βρέθηκε "στους δρόμους". Είδκότερα το Α1 Λυκείου πήγε στη Βραυρώνα, όπου έγινε ξενάγηση εκ των ενώντων. Τα ίδια τα παιδιά οργάνωσαν τη παρουσίαση του αρχαιολογικού χώρου και κατά ομολογία των συνοδών καθηγητών άψογα. Το Α2 Λυκείου βρέθηκε στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ. Εκεί ενημερωθήκαμε για τις βασικές δομές και λειτουργίες της εφημερίδας. Μέσα από ερωτήσεις των παιδιών δόθηκαν πολλές απαντησεις σε εωτήματα σχετικάμε το επάγγελμα του δημοσιογράφου.
Η Β΄λυκείου επισκέφτηκε την ΕΡΤ, το ΜEGA και το ΕΘΝΟΣ.

Η επόμενη εβδομάδα είναι επίσης πλήρης εκδηλώσεων. Έτσι τη Δευτέρα θα έχουμε από το Υπουργείο Παιδείας σε συνδιασμό με το Υπουργειο Υγείας έχουμε ενημέρωση για τις Μολυσματικές ασθένειες και το AIDS στη Β' και Γ' Λυκείου.
Τη Τρίτη έχουμε τη πρώτη από τις δυο ενημερώσεις πάνω στις μη ιονίζουσες ακτινοβολίες δηλαδή στις ακτινοβολίες που εκπέμπουν τα κινητά τηλέφωνα. Αφορά την Α και Β λυκείου.
Τη Τετάρτη θα έχουμε τον "Ο κρατούμενος μηδεν", ένα μαθηματικό μυθιστόρημα από τον σχολικό σύμβουλο - συγγραφέα κ. Καρβέλη. Αφορά τη Β' Λυκείου.
Τη Πέμπτη έχουμε εκκλησιασμό στο μοναστήρι του Αγ. Ιωάννη Καρέα., Αφορά τις Α και Β λυκείου
Τέλος την Παρασκευή θα έχουμε την 3 και 4 ώρα τη σχολικη γιορτή για την 25 Μαρτίου.

Μόνο αυτά. Α ναι! Αύριο θα είμαστε όλη μέρα στο σχοελίο και θα κάνουμε μάθημα. Έτσι για αλλαγή. (10605)

Επί του πιεστηρίου. (Λέμε τώρα αλλά μου ήρθε αυτή τη στιγμή)

Στις 10 Απριλίου (Τρίτη του Πάσχα) στη καφετέρια LAVMI στην οδό Ελβετίας, κάθετη στην Αγίου Ιωάννου, και στις 9 το βράδυ θα γίνει συγκέντρωση αποφοίτων για κουβέντα μουσικούλα και ποτάκι.Οργανώνεται από παιδιά των ετών 1997-98 και 1998-99 αλλά σαφώς είναι για όλους όσους θέλουν. Θα είναι καλή φάση μια και ο χώρος παίρνει καμιά 300αριά άτομα, να τον ξεχειλίσετε. (Έτσι μου είπαν για τη χωρητικότητα).

1 σχόλιο:

panagis είπε...

Καλησπέρα και συγνώμη που έχω να μπώ καιρό στο μπλογκ αλλά είμαι στο τρέξιμο της πτυχιακής.Μίλησα με παιδιά της χρονιάς μου(1999) και μου εξέφρασαν την απορία τους γιατί δεν διοργανώθηκε η συνάντηση για κάποιο Σάββατο που δεν υπάρχει θέμα δουλειάς!Ελπίζω πάντως να μαζευτούμε αρκετοί.Εγώ πάντως θα προσπαθήσω να δώσω το παρών στην μάζωξη(αν και θα έχω μόλις επιστρέψει από τις πασχαλινές μου διακοπές)!Παναγής Μακρής

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ