Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

02 Μαρτίου 2007

ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΕΥΣΗΣ !!!

Τις τελευταίες ημέρες προβληματίστηκα πολύ. Κατάλαβα μερικά πράγματα που μέσα στο μυαλό μου νόμιζα ότι ήταν δεδομένα. Ένα από αυτά ήταν για ποιό λόγο έχω εμπλακεί τόσο πολύ σε αυτό το θέμα που λέγεται απόφοιτοι - ενημέρωση κλπ κλπ. Νόμιζα ότι τα πράγματα ήταν απλά. Θεωρούσα ότι μπορώ να στέλνω mail και ανταποκρίσεις όπου να είναι και θεωρούσα δεδομένο ότι όλοι θα ήθελαν να μάθουν τι γίνεται με το σχολείο. Τελικά φαίνεται ότι είναι μάλλον ένα απωθημένο δικό μου, κατάλοιπο από τις εποχές τις δικές μου, που έχω "χάσει" τους συμμαθητές μου. Ίσως να φταίει και η ευκολία του μέσου. Και άλλη φορά την έχω "πατήσει". Το θέμα είναι ότι ενόχλησα κόσμο, ενώ δεν είχα καμμία πρόθεση για αυτό. Κάποιοι είχαν το θάρρος να μου το πούν και μέσα από τα γράμματα τους να με βοηθήσουν να καταλάβω. Ειλικρινά τους ευχαριστώ. Η ουσία όμως είναι μια.

Εκανα λάθος και ζητάω συγγνώμη από όσους ενόχλησα.

Από εκεί και μετά τι γίνεται. Δεν νομίζω ότι μερικά πράγματα μπορούν να διορθωθούν όμως σίγουρα μερικά πράγματα μπορούν να μη ξαναγίνουν. Ετσι όσο υπάρχει αυτό το blog, θα βλέπετε μόνο νεα και ειδήσεις, ασχολίαστα, για εκδηλώσεις του σχολείου. Τίποτα άλλο.
Ό,τι άλλο θέλετε να δείτε δημοσιευμένο, θα το δημοσιεύετε εσείς στο blog το δικό σας. Δεν θέλω παρακαλώ κανένα σχόλιο σε αυτό.

Το newsletter κομμένο. Άλλωστε αντιγραφή του blog ήταν. Όσοι ενδιαφέρονται να μπαίνουν να μαθαίνουν τι γίνεται ή τι θα γίνει. Έτσι ούτε spammer θα χαρακτηρίζομαι να μου γυρνάνε τα μισά πίσω και να τα ξαναστέλνω ούτε τίποτα.

Από μία ηλικία και μετά δύσκολα καταλαβαίνεις και δέχεσαι κάποια πράγματα. Ομως καλό είναι να έχεις τα μάτια και τα αυτιά ανοικτά γιατι τα μηνύματα υπάρχουν. Αρκεί να θες να τα δεις. Αυτά για ενημέρωση για τα μελλούμενα.

Στα νέα τώρα.

Τη Παρασκευή 9 του Μάρτη θα επισκεφτεί την 6η ώρα ο Δημήτρης Σουσούδης το σχολείο για να μιλήσει στους τελειόφοιτους για το σύλλογο και τη σημασία του. Η συζήτηση θα γίνει στο Αμφιθέατρο Φυσικής.

Τίποτα άλλο σήμερα. Από Δευτέρα και όποτε έχουμε νέα. Καλό Σαββατοκύριακο. (9994)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ