Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

28 Δεκεμβρίου 2011

Νέο ξεκίνημα με ανακοινώσεις...

Σας έχω πει ότι πολλές φορές έχω ενημέρωση για δραστηριότητες δικές σας. Αυτές κατά κανόνα τους έριχνα μια ματιά, αν ήταν κάτι που σε προσωπική βάση θα με ενδιέφερε, θα τη παρακολουθούσα, αλλιώς θα τη προσπερνούσα.

Επίσης αρκετές φορές σας έχω να με ενημερώνετε για δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχετε, δημιουργείτε, βρίσκεστε.Λοιπόν αρχής γενομένης από σήμερα, ότι έρχεται σαν ενημέρωση θα βγαίνει στο SCOOP.IT : ta nea toy lfh (μπερδεύτηκα και έβαλα Ελληνικό υ αντί του λατινικού). Νομίζω ότι μέσα από αυτές τις ανακοινώσεις θα μάθουμε περισσότεροι με τι ασχολείστε και από εκεί και μετά ο καθένας κανονίζει τι θέλει να κάνει.

Απαραίτητη προϋπόθεση να υπάρχει σύνδεσμος. Αν μου το στείλετε σε mail δεν μπορώ να βάλω σύνδεσμο στο mail μου γιατί δεν θα μπορείτε να το ανοίξετε. Άρα ένας σύνδεσμος, είτε στο facebook, είτε σε ένα site, είτε να το ανεβάσετε σε κάποιο χώρο, (google docs, calameo, κάπου που να δίνει ένα σύνδεσμο για να στείλω το κόσμο).

Αν πάλι κάποιος έχει κάποια αντίρρηση, σχετικά ας την εκθέσει να τη συζητήσουμε. Σαφώς και κάνουμε διαφήμιση, άλλωστε αυτός είναι ο στόχος, αλλά δεν είναι για κάποιους είναι για όλους τους απόφοιτους.

Καλό ξεκίνημα και καλή χρονιά σε όλους σας...

ΥΓ : Για παράδειγμα μου ήρθε το παρακάτω από τον Ιλάν Μανουάχ. Προφανώς κάπου θα υπάρχει καταχώρηση...και με ένα κλικ θα δημοσιευότανε...
Ρίξτε μια ματιά...

Πέμπτη 29 δεκεμβρίου, 9μμ
ΒΡΑΔΙΑ ΑΚΡΟΑΣΗΣ στο Θεατρο ΕΜΠΡΟΣ

La Monte Young - The well tuned piano

(Performed by La Monte Young
in a setting of The Magenta Lights by Marian Zazeela.
Recorded live at the last 6 Harrison Street
Dream House concert of The Well Tuned Piano,
New York City, October 1981)

Εμπρός (Ρήγα Παλαμίδη 2, Ψυρρή)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ