Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

25 Νοεμβρίου 2011

Βήμα για γνωριμία

Αγαπητοί μου πρώην μαθητές...Τα έχουμε ξαναπεί... Αλλά όπως κάθε καθηγητής έτσι και εγώ θεωρώ ότι η επανάληψη γεννά τη γνώση. Τα ξαναλέμε λοιπόν.

Σε αυτό το blog αλλά και στο γνωστό mail, μπορείτε να μου στέλνετε όποια δραστηριότητα κάνετε και θέλετε να την κοινοποιήσετε. Κάνοντας την αρχή και δίνοντας το παράδειγμα, σας λέω ότι τη Δευτέρα 28 Νοέμβρη στο Εθνικ΄Ίδρυμα Ερευνών, και στις 7.00 το βραδάκι θα παρουσιάσω μια εργασία μέσα στα πλαίσια του έτους χημείας - που είναι το 2011 - με θέμα : Διδακτικό σενάριο με χρήση ΤΠΕ στην ενότητα : Δομή του ατόμου και χημικοί δεσμοί." Αν θέλετε περάστε να τα πούμε από κοντά...
Ορίστε λοιπόν : Έχετε μια ομιλία, μια διάλεξη, μια παρουσίαση, μια εκδήλωση την οποία οργανώνετε εσείς ή συμμετέχετε εσείς (όχι όμως ο κολητός του κολητού ώ κολητέ...), στείλτε μου το σύνδεσμο και εγώ θα το άνεβάσω εδώ, στο twitter, στο facebook, στο LinkedIn. Περίπου 1000 άτομα θα έχουν την δυνατότητα να το δουν. Και τέλος στο τελευταίο απόκτημα : ΣΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH.

Το νέο απόκτημα είναι ένα περιοδικό που βγαίνει σε τακτά χρονικά διαστήματα, θα περιέχει όλα τα νέα που αφορούν το σχολείο. Μπορείτε να το δείτε εδώ και φυσικά θα ήθελα να το πείτε και στους φίλους σας.

Μια παράκληση μόνο θα ήθελα, όποτε μου στέλνετε το σημείωμα και τνον σύνδεσμο, γράφετε δίπλα το έτος αποφοίτησης, τα έχω ξεχάσει πια και μπερδεύομαι. Για να μη ψάχνω επετηρίδες, λοιπόν γράφτε μου εσείς το έτος.

Αυτά τα ολίγα. Θυμίζω αύριο έχουμε το τσάπινγκ κοινώς τη δενδροφύτευση.
Λοιπόν περιμένω νέα σας... Τη καλησμέρα μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ