Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

26 Αυγούστου 2006

WHERE IS EVERYBODY?????

Καλά μόνο εγώ γύρισα μου φαίνεται.
Ο χορός καλά κρατεί και εξαντλείτε τα χρονικά σας περιθώρια στις παραλίες. Πολύ καλά κάνετε. Το να λές καλό χειμώνα και να έχει 35 βαθμους θερμοκρασία είναι μάλλον ανέκδοτο.
Ελπίζω από τον Σεπτέμβρη που θα έχετε μαζευτεί να έχω και κανένα νέο όσον αφορά τις φωτό και τα βίντεο. Καταλαβαίνετε ό,τι αυτό το ταινιάκι θα είναι για όλους σας (θα δούμε τι τρόπο θα βρώ για να αναπαραχθεί και να το πάρετε όλοι σας). Αλλά θέλει προσπάθεια και από όλους σας. Μετά το 1990 όλο και κάτι έχω από το δικό μου αρχείο αλλά πιο πριν έχω ελάχιστα που μου έδωσε μια συγκεκριμένη παρέα παιδιών, άρα δεν είναι αντιπροσωπευτικά όλου του σχολείου. Θα προτιμούσα βίντεο, αλλά και φωτό κάνουν. Λίγη δραστηριότητα παρακαλώ.
Σάββατο σήμερα, αντε να κάνουμε και καμία δουλειά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ