Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

12 Ιουλίου 2006

ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ

Νομίζω ότι το blog άρεσε σαν ιδέα. Σίγουρα πολυ θα μπήκαν εστω και να το δουν μόνο. Αλλωστε αυτός είναι ο στόχος. Για τα νέα που ζήτησα ανέφερα τα κοινωνικά, γιατί έτυχε αυτές τις ημέρες να ακουσω για γάμους και βαπτίσεις και για κανένα άλλο λόγο. Για να κρατήσουμε όμως ένα γενικό τυπο καλό θα ήταν ό,τι νέο ανεβαίνει να έχει κάποια σχέση με το σχολείο, για να μπορέσουμε να έχουμε ένα κεντρικό θέμα.
Αυτό σημαίνει κάποια εκδήλωση που συμμετέχει κάποιος απόφοιτος, μια βράβευση ας πούμε (Ασπασία Κουζούπη - Βίλλυ Ατταρτ - ...), ένα χορευτικό (Βάσω πολυμένη - Αίμων Γαροφάλλου - ...), ένα θέατρο (Λιοκουκουδάκη Ειρήνη, ...) κλπ κλπ. Φοβάμαι μην απλώσει πάρα πολύ και χάσει το ενδιαφέρον του. Σκοπό έχει να βλέπετε τι κάνετε. Σαφώς και αν μπει θέμα δικό σας θα το συζητήσετε όπως γράφει η Τώνια στα σχόλια της.
Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω που μπορεί να φτάσει. Αυτό που εγώ έχω βάλει σαν στόχο είναι να ανοίγετε τον υπολογιστή και ανάμεσα σε όσα κάνετε, να ρίχνετε μια ματιά για το τι γίνεται στο σχολείο. Τότε έχω πετύχει. Αν ανοίγετε και βλέπετε ένα χάος από άσχετα πράγματα φοβάμαι ότι πολύ σύντομα δεν θα περνάτε να δείτε τι γίνεται.
Δεν ξέρω αν συμφωνείτε αλλά εγώ αυτά είχα στο μυαλό μου όταν αποφάσισα να το φτιάξω.
Επίσης τα σχόλια σας να τα στέλνετε μια φορά, για να μην υποχρεώνομαι να σβήνω και να μη παραφορτώνεται το ημερολόγιο.

2 σχόλια:

MANALISS είπε...

Αγαπητή Σούλα αν και δείχνεις σε μεγάλη απόγνωση, δεν μπορώ να σου δώσω το mail του Στέφανου, όπως και κανενός άλλου από τους απόφοιτους. Η φίλη που σε ενημέρωσε είναι απόφοιτος άρα έχει τα στοιχεία του Στέφανου. Την ύπαρξη του blog την κοινοποίησα μόνο σε απόφοιτους. Αν θέλεις επικοινώνησε μαζί μου, στέιλε μου το mail το δικό σου και δυο λόγια για το ποια είσαι και θα το προωθήσω στον Στέφανο. Από εκεί και μετά ας αποφασίσει αυτός για την επικοινωνία μαζί σου. Αυτό θα είναι η πάγια τακτική σε θέματα στοιχείων αποφοίτων, και μόνο μέχρι e-mail. Τα υπόλοιπα είναι δική σας υπόθεση.
ΥΓ. Το ποια έισαι το θέλω για τον Στέφανο φυσικά και όχι για μένα.

monachus είπε...

Αχ, αυτός ο Στέφανος, όπου πάει, θραύση κάνει! Θα φροντίσω να διαβάσει σύντομα το μήνυμά σου :)

Τόνια Χαρτοφύλακα '95

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ