Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

04 Μαΐου 2012

Εκλογές 2012

Γκουχ γκουχ...Πώπω σκόνη.... συγγνώμη να ανοίξω λίγο να αεριστεί....Καιρό είχα να περάσω από εδώ...Κανένα μήνα και έπιασε σκόνες και αράχνες....

Αααα!!! Πολύ καλύτερα τώρα. Παρασκευή πρωί, πολύ πρωί, πάρα πολύ πρωί... άτιμο βιολογικό ρολόι...Κάθε πρωί στις 6.00 ότι και να του κάνω, έχω - δεν έχω δουλειά. Αν είναι Σαββατοκύριακο αλλάζω πλευρό αλλά και πάλι δεν μπορώ να κοιμηθώ...

Ας τα βάλουμε λίγο σε μια σειρά...Χθες κοιμήθηκα με  ένα ερώτημα που μου έβαλε μια παλιά απόφοιτη... γιατί δεν κάνουμε ένα κατάλογο όσων αποφοίτων είναι υποψήφιοι μεθαύριο στις εκλογές και να "τον κρεμάσουμε" για να το δουν και οι άλλοι απόφοιτοι... και ας κάνουν ότι θέλουν...

Σήμερα ξύπνησα λοιπόν με αυτή τη σκέψη...(δεν θέλω σχόλια περί βιτσίων...) και πήρα βαρυσήμαντες αποφάσεις...(έρχεται το καλό....)

Η πολυσυλλεκτικότητα του Ελληνικού σχολείου, έχει από μόνη της σαν αποτέλεσμα την πολυφωνία και τη δημοκρατία στη βάση της... δηλαδή άμεση με ισότιμη συμμετοχή και απλή αναλογική στις επιλογές και αποφάσεις. Δηλαδή....καμία σχέση.  Η πολιτική από την άλλη δεν μπορεί να μη κυκλοφορεί στις τάξεις.Η πολιτική σκέψη και κρίση, η άποψη αλλά και ο διάλογος... είναι παρόντα γιατί όπως και να το κάνουμε είμαστε πολιτικά όντα....(κάπου το έχω διαβάσει αυτό αλλά έλα που δεν θυμάμαι που...Τέλος πάντων.) Όπως και να έχει, ο καθένας μας έχει τις πολιτικές του θέσεις. Μέσα στη τάξη "βγαίνουν" από τις συζητήσεις αλλά όπως θα λέγαμε..."δεν διατυμπανίζονται", ούτε εμφανίζονται σαν "Η λύση ή η άποψη". Αλλά από ένα σημείο και μετά...τα "παιδιά" ξέρουν και καταλαβαίνουν. Έτσι όλοι έχουμε άποψη, όλοι ξέρουμε, όλοι καταλαβαίνουμε...αλλά κανείς δεν λέει και κρατάει την άποψη του για τον εαυτό του. Απλό είναι.

Τι γίνεται όμως έξω από το σχολείο...Τα ίδια, απλά, τα πράγματα εκφράζονται καθαρά. Ξεκινώντας από τα Πανεπιστήμια και τις συνελεύσεις, τα πράγματα μπαίνουν σε μια σειρά, ξεκαθαρίζονται απόψεις και η πολιτική τοποθέτηση συνήθως ξεκαθαρίζει... και φτάνουμε στο σήμερα...

Κάποιοι από εσάς αποφάσισαν να κάνουν ένα βήμα μπροστά... να "εκτεθούν" στις εκλογές και να ζητήσουν τη ψήφο μας... Για εμένα είναι χαρά - και το έχω δηλώσει πολλές φορές - να  σας βλέπω σε όλες τις φάσεις της ζωής σας. Ετσι και τώρα μόνο ένα έχω να πω..."Μπράβο σας." γιατί για εμένα μόνο έτσι μπορεί κάτι να αλλάξει... Οι "νέοι" των εβδομήντα χρονών, μπορούν να πάνε σιγά σιγά στο σπίτι τους...και όχι να λένε ότι έχουν καμμιά δεκαριά ακόμα γόνιμα χρόνια για την πολιτική.... Να έρθουν οι νέοι ( χωρίς εισαγωγικά) που αντιλαμβάνονται αλλιώς το κόσμο και έχουν μια άλλη άποψη... μπας και δούμε κάτι καλύτερο.

Και καταλήγοντας... Όσοι από εσάς κατεβαίνετε στις εκλογές..."κάντε ένα βήμα μπροστά..." Έγινε και στις Δημοτικές - Νομαρχιακές εκλογές... Στείλτε μου τον σύνδεσμο και άμεσα θα ανέβει στην εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH". Δεν θα ήθελα τον σύνδεσμο του κόμματος ή της παράταξης...θα ήθελα τον δικό σας...Δεν μπορεί κάπου θα υπάρχει. Αυτό λοιπόν που μιλάει για εσάς... Να τον ανεβάσω. Από εκεί και μετά είπαμε...όλοι ξέρουμε.. όταν θα βρεθούμε με το ψηφοδέλτιο στο χέρι, θα ψηφίσουμε ό,τι θέλουμε.  Αν όμως "μας κάνει" κάποιος, γιατί όχι...

Ποιος είμαι διαδικτυακά το ξέρετε...Περίπου 1000 απόφοιτοι είναι "φατσοβιβλιακοί" φίλοι μου και από το Twitter με βλέπουν καμιά 700ριά ακόμα, και περίπου 300 από το linkedIn και δεν ξέρω από που αλλού... (Σας έδωσα και κίνητρο μόλις τώρα...). Περιμένω τα νέα σας. Εύχομαι σε όλους σας να πετύχετε και να μπορέσετε μέσα από την δουλειά σας να βοηθήσετε να αλλάξει ο τόπος μας προς το καλύτερο...κάτι που το έχουμε όλοι ανάγκη...Περιμένω...

Την καλημέρα μου...(και συνεχίζω το καφεδάκι μου...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ