Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

27 Φεβρουαρίου 2009

Κρητικές μαντινάδες.

Σας την έσκασα. Ψάχνετε να βρείτε τι σχέσεις μπορούν να έχουν οι κρητικές μαντινάδες με τους απόφοιτους. Καμία. Με έναν απόφοιτο όμως έχουν μεγάλη σχέση. Πολύ μεγάλη σχέση.
Ο Νίκος Κασκαβέλης (94) έχει εκδώσει ένα βιβλίο με κρητικές μαντινάδες. Φυσικά και έχω αντίτυπο αλλά με μοναδική αφιέρωση που με τιμά ιδιαίτερα.
Και φυσικά το έχω διαβάσει. Από εξώφυλλο σε εξώφυλλο. Το ρούφηξα μετά μανίας. Μια λέξη μόνο. "Μοναδικό". Μπορώ να πω ότι ζήλεψα και θαύμασα. Ζήλεψα τον περιεκτικό λόγο που μέσα σε δυο γραμμές κρύβει τόσα νοήματα αλλά θαύμασα και το πλούτο της κρητικής λαλιάς. Μιας λαλιάς που - αν και κρητικός - ποτέ δεν ένιωσα, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της μάνας μου.
Δεν σας λέω τίτλο - ακόμα - ούτε εκδοτικό οίκο, για να σας έχω σε αγωνία.
Πως μου ήρθε; Στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ της Τρίτης 3/3 θα γίνει παρουσίαση του βιβλίου.
Αυτό είναι άμα έχεις τις πηγές σου μαθαίνεις από πριν την ύλη των εφημερίδων. Και ποιος θα κάνει τη παρουσίαση; Δεύτερο μυστήριο. (Τελικά κρύβω μια Άγκαθα Κρίστι μέσα μου !!!!!!)
Λοιπόν το αφήνω για ερώτημα να πλανιέται στο χώρο μέχρι τη Τρίτη.
Μπορείτε να πάρετε μια ιδέα του τι σημαίνει μαντινάδα και τι σημαίνει μαντινάδα από τον Νίκο εδώ
Από τις μαντινάδες που διάβασα ξεχώρισα τη παρακάτω που αναδημοσιεύω. Αν το ψάξετε θα βρείτε πολλά και πολλές. Αξίζει. Τα υπόλοιπα τη Τρίτη, που θα λυθεί το "μυστήριο".

Όπλο στα χέρια μου κρατώ μονάχα ένα μολύβι
και φως να βάλω πολεμώ στου κόσμου το σκοτίδι

Καθαρή Δευτέρα ενόψει... Κόσμια με τα καλαμαροχτάποδα γιατί το απόγευμα της καθαρής Δευτέρας όλη η Ελλάδα βογγάει !!!!.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ