Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

23 Δεκεμβρίου 2007

Ευχές για όλους...

Τι να πρωτοευχηθείς. Μακάρι και να ήξερα. Ξεκινάμε με τα στάνταρ: Υγεία ευτυχία και προκοπή.
Συνεχίζουμε με πιο ειδικά.Αυτοί που παντρεύτηκαν φέτος να έχουν ό,τι επιθυμούν από το γάμο τους και καλούς απογόνους (πώπω σα πεθερά ακούγομαι!!!)
Αυτοί που απόκτησαν φέτος παιδάκι να έχουν όλοι την υγειά τους και να τα καμαρώσουν όπως επιθυμούν.
Αυτοί που πήραν πτυχία, διδακτορικά και άλλα πτυχία και βγήκαν στο κυνήγι της δουλειάς να έχουν καλή επιτυχία και να βρουν μια δουλειά που τους κάνει.
Αυτοί που επιστρέφουν στην Ελλάδα μετά από πολλά χρόνια στο εξωτερικό, να μπορέσουν να βρουν γρήγορα το ρυθμό της Ελληνική πραγματικότητας (λέμε τώρα. Θέλει θάρρος αυτό) και να μπορέσουν να προχωρήσουν.
Αυτοί που διορίστηκαν ή βρήκαν δουλειά φέτος να έχουν καλή σταδιοδρομία στη δουλειά τους.
Θέλω να ευχαριστήσω όσους μου ζήτησαν τη "φιλία" μου μέσω facebook. Το θεωρώ εξαιρετικά τιμητικό. Τα άλλα με μπυρες, τεστ , ευχετήριες κάρτες και όλα όσα έχει δεν τα έχω εγκαταστήσει και για αυτό δεν ανταποκρίνομαι. Μπορεί να μου τη δώσει να τα βάλω όλα. Βλέπουμε.
Τα καλύτερα σε όλους σας για τα χρόνια που έρχονται. Οι επιθυμίες σας ευχές μου και όπως λέω "να πατάτε σταθερά στο έδαφος και να στοχεύετε τα άστρα".
Αυτά τα ολίγα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ