Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

01 Δεκεμβρίου 2007

Βρεθηκαμε εκεί ξανά μετά από δέκα χρόνια...

Έγινε στο Νεκροταφείο Παπάγου το μνημόσυνο για τα δέκα χρόνια του Νικόλα Χατζηνικολάου και μαζευτήκανε αρκετοί από τους συμμαθητές του.Έτσι δόθηκε η αφορμή να βρεθούμε και να πούμε δυο κουβέντες.
Πήγαμε λοιπόν σε μια καφετέρια στου Παπάγου και εκεί έμαθα πάρα πολλά πράγματα - τα οποία δεν είναι του χώρου - αλλά μιλήσανε πολύ για το θέμα του blog. Θα έχετε ίσως παρατηρήσει ότι έχουν αραιώσει πολύ οι εγγραφές. Ο λόγος είναι ότι θεωρώ ότι κάπου έχει κλείσει τον κύκλο του, και "καλά είναι να τη κάνουμε' σιγά σιγά. Από τις συζητήσεις όμως μου φάνηκε ότι υπάρχει ενδιαφέρον για τη διατήρησή του. Έτσι απλά το βάζω σαν ερώτημα, προσπαθώντας να καταλάβω. Αν θέλετε τη διατήρηση του μου λέτε. Αν και εσείς πιστεύετε ότι έκλεισε ο κύκλος του μου λέτε επίσης. Αν θέλετε κάτι άλλο από αυτή την ενημέρωση μου λέτε. Αν έχετε νέα και θέλετε να τα δημοσιοποιήσετε πάλι μου λέτε.
Σε απλά Ελληνικά μου λέτε τι θέλετε να κάνω με αυτό το blog. Μη ξεχνάτε ότι έχω "δώσει" ζωή μέχρι 31/12. Αν κάποιος θέλει να το αναλάβει να τον κάνω administrator και να το αναλάβει και να φύγω εγώ από τη μέση. Αρκετά έγραψα. Περιμένω γνώμες και απόψεις. Καλησπέρα σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ