Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

06 Σεπτεμβρίου 2007

ΝΑΙ ΝΑΙ ΑΝΟΙΞΑΜΕ!!!!

Δεν νομίζω ότι είχατε αμφιβολία για αυτό; Κοντεύει να τελειώσει η πρώτη εβδομάδα μαθημάτων. Έχουμε κάποια μικροπροβλήματα. Αλλά είμαστε εκεί. Και φυσικά τη Τρίτη πρώτη μέρα του σχολείου ήρθαν όπως προβλέπεται οι απόφοιτοι. Είναι από τις καλύτερες στιγμές στο σχολείο. Φέτος όμως ήταν λίγο διαφορετικά για δυο λόγους.
Όσον αφορά εμένα ίσως σε κάποιους από τους απόφοιτους φάνηκα απόμακρος. Η αλήθεια είναι ότι ήμουν γιατί ήμουν "χωμένος μέσα στο πρόγραμμα" του σχολείου από το πρωί και έτσι ήμουν σαν κοτόπουλο. Σαφώς δεν έχει να κάνει με τα παιδιά και με τη παραδοσιακή πλέον προσέλευσή τους. Να συνεχίσετε και να έρχεστε και όχι μόνο στην αρχή του χρόνου αλλά όποτε περνάτε από έξω.
Ο άλλος λόγος είναι ότι μετά από δύο χρόνια βγήκε η επετηρίδα του 2004-05. Ναι είναι γεγονός. Πολύ καλή αν και δεν έχω καταφέρει να τη διαβάσω. Έχει και μια άλλη σημαντική αξία. Ξυπνάει πολλές αναμνήσεις. (πήγα να γράψω ότι έχει συλλεκτική αξία αλλά κρατήθηκα.)
Δια στόματος Σουσούδη πληροφορήθηκα ότι εντός των ημερών παραλαμβάνουν το καταστατικό του Συλλόγου των αποφοίτων (αν κατάλαβα καλά) από το πρωτοδικείο κάτι που θα δώσει πλέον στο Σύλλογο αποφοίτων τη δυνατότητα να κινηθεί ελεύθερα και δημιουργικά.
Το νέο blog δεν ξέρω πότε θα λειτουργήσει. Ακόμα δεν έχει υπάρξει καμία κίνηση για επίσημη έναρξη. Ας ξεκινήσουμε πρώτα τα μαθήματα να στρώσουμε λίγο και στο πρόγραμμα και θα δούμε τι θα κάνουμε. Αυτά για σήμερα. Καλή χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ