Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

06 Απριλίου 2012

Μεγάλος χορός - συγκέντρωση στη Σχολή

Είναι πολύς καιρός τώρα, χρόνια θα έλεγα, που οι απόφοιτοι της Σχολής μας συγκεντρώνονται με διάφορες αφορμές. Έχω βρεθεί σε σπίτια, σε μπαράκια, σε εμπορικά κέντρα, σε εκθέσεις ζωγραφικής, σε χορούς. Σε όλες αυτές τις εκδηλώσεις υπάρχουν "πυρήνες" από τις διάφορες χρονιές που κατά καιρούς παίρνουντη πρωτοβουλία της συγκέντρωσης.

Η αυριανή συγκέντρωση είναι διαφορετική. Θα είναι κόσμος από όλες τις χρονιές. Θα είναι κόσμος τόσο από την Αγία Παρασκευή όσο και από το Γαλλικό Ινστιτούτο, που πρωτολειτούργησε η Ελληνογαλλική Σχολή. Εναι λοιπόν μια μοναδική ευκαιρία να βρεθείτε όλοι στο χώρο από όπου ξεκινήσατε, πριν κάποια χρόνια. Και να γνωριστείτε μεταξύ σας. Να φτιαχτεί το μητρώο των αποφοίτων ( ήδη υπάρχει η πλατφόρμα ).

Κανονίστε λοιπόν την ατζέντα σας...και αύριο 7 - 12 το σχολείο σας σας περιμένει. Φυσικά θα είμαι και εγώ εκεί - στο ξεκίνημα - για να σας δω, και να μιλήσουμε μόνο σας παρακαλώ, ας ξεχάσουμε τη Χημεία, και το άν διαβάζατε η όχι. Μη σας πιάνει το απολογητικό σας...Εγώ θέλω να μάθω τι κάνετε τώρα, που βρίσκεστε, πως περνάτε, με τι ασχολείστε. Ακούω για γάμους, γεννήσεις, όλα τα καλά...βλέπω φωτο στο φατσοβιβλίο, επικοινωνώ μαζί σας και ειλικρινά χαίρομαι που βλέπω ότι είστε εκεί σε κάθε επικοινωνία μου. Χαίρομαι που σας βλέπω στο φατσοβιβλίο που μπαίνετε στη συζήτηση για να με ρωτήσετε "τι κάνει το σχολείο" και εγώ. Έχει περάσει αρκετός καιρός και σίγουρα πολλά έχουν αλλάξει, όπως και εμείς άλλωστε...

Αρκετά με τη κουβέντα...Ελάτε αλλιώς θα πάρετε απουσία και θα σημειώσω και στο καρνέ σας...(πω πω αλλοτρίωση...μάλλον πρέπει να ανησυχώ). Κλείσαμε. Αυριο 7... στη σχολή....

ΑΑΑΑΑ!!!! Θα έχω και βιντεοκάμερα....μη μου κάνετε τους ντροπαλούς και να προσέχετε τι λέτε on camera...Δεν μπορώ το πολύ μονταζ μετά.Μόλις το επεξεργαστώ θα το ανεβάσω στο διαδίκτυο και θα σας πω που θα είναι...

Τη καλημέρα μου...(μία και σήμερα...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ