Για την καλύτερη ενημέρωση σας υπάρχει η εφημερίδα :

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH

02 Μαΐου 2008

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Χρόνια πολλά σε όλους. Καλό μήνα.
Η "έρευνα" για τη διατήρηση του blog έδειξε ότι 20 ψήφισαν και οι 20 είπαν ότι θέλουν να διατηρηθεί το blog. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν πρέπει να είμαι ικανοποιημένος. 20 επισκέπτες σε διάστημα ενός μήνα μάλλον λίγοι είναι. Αλλά το γεγονός ότι έστω και αυτοί οι 20 το θεωρούν απαραίτητο μάλλον δείχνει ότι θα παραμείνει. Αλλά πρέπει να γίνει λίγο πιο διαδραστικό.Προσπάθησα να βάλω άλλο ερώτημα, ως προς τη μορφή και τη θεματολογία του blog αλλά για κάποιο λόγο που μόνο ο Blogger γνωρίζει δεν με άφησε. Ίσως αύριο "αλλάξει γνώμη".
Τέλος πάντων. Ας μα κατευθύνει κάποιος ως προς το τι περιμένετε. Πολύ θα το ήθελα. Έχω πολύ λίγες απόψεις αποφοίτων για αυτό.
Η αλήθεια είναι ότι το Facebook έχει καταφέρει να φέρεις αρκετούς σε επαφή. Εμένα περίπου 200 απόφοιτοι έχουν δηλώσει φίλοι μου, κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα και μάλιστα μου αρέσει περισσότερο που αρκετοί από αυτούς "ήταν χαμένοι". Δεν είχα καμία πληροφορία η διεύθυνση επικοινωνίας. Εξακολουθεί να παραμένει ζητούμενο το μητρώο των αποφοίτων. Με βλέπω να παίρνω σύνταξη και ακόμα να μην έχετε καταφέρει να γνωριστείτε μεταξύ σας. Να μη μιλήσω δε για επαγγέλματα και επαγγελματικές συνεργασίες.
Δεν ξέρω αλλά μου φαίνεται ότι ο μόνος που ψάχνεται για αυτό είμαι εγώ, αλλά "ήμουνα νιος και γέρασα..."Δεν πειράζει όταν το αποφασίσετε μπορείτε να κάνετε κάτι. Μέχρι τότε μπορείτε να σκέφτεστε τι περιμένετε από ένα σύλλογο αποφοίτων. Όταν καταλήξετε στο τι θέλετε η επόμενη φάση είναι να αποφασίσετε να κάνετε κάτι.
Τι τα λέω και τα ξαναλέω. Γραφικός γίνομαι.
Άντε καλό βράδυ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ